موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر

شرکت تحقیقاتی Mixpanel بررسی بر روی میزان نصب iOS 12 انجام داد. جدیدترین نسخه‌ی iOS هم‌اکنون بسیار رایج شده، به طوریکه بر روی نزدیک به ۴۷.۶ درصد از تمامی دستگاه‌های iOS نصب است. ۴۵.۶ درصد از این دستگاه‌ها همچنان iOS 11 را اجرا می‌کنند، و ۶.۹ درصد از کاربران iOS نسخه‌های قدیمی‌تر را استفاده می‌کنند.
نرخ پذیرش شاخص مهمی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است. با انتشارهای مهم iOS، اپل چارچوب‌های جدیدی را هم منتشر می‌کند. اما توسعه‌دهندگان همچنان قبل از اینکه به طور کامل به سمت چارچوب‌های جدیدتر بروند و حمایت از نسخه‌های قدیمی‌تر را کاهش دهند، نیاز به پشتیبانی از iOSهای قدیمی برای مدت کوتاهی دارند.
اما جالب اینجا است که توسعه‌دهندگان در حال حاضر قادر به حذف پشتیبانی از iOS 10 بدون از دست دادن تعداد زیادی از کاربران هستند. دلیل آن هم احتمالا این است، افرادی که نسخه‌ی iOS دستگاه خود را به‌روزرسانی نمی‌کنند، اهمیتی هم به دسترسی داشتن به جدیدترین نسخه‌های برنامه‌ها نمی‌دهند.
iOS 12 متمرکز بر عملکرد است. اپل این انتشار مهم را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر، مانند iPhone 6 بهینه‌سازی کرده است. تمامی دستگاه‌های با iOS 11 هم می‌توانند iOS 12 را دریافت کنند. و اساسا اگر کاربران خواهان موبایلی سریع‌تر هستند، بهتر است از iOS 12 استفاده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه