نرم افزار
الناز فرجی۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۲ تير

VPN ها ممکن است به آن خوبی که فکر میکنید اطلاعاتتان را حفاظت نکنند
vpn(شبکه ی خصوصی مجازی) انتخاب رایجی برای رد شدن از سانسور و محدودیت های جغرافیایی در سرویس هایی مانند نت فلیکس اند و بیش از 20 درصد اروپایی ها از آنها استفاده میکنند. به هر حال تحقیقات در کووین مری ، دانشگاه لندن 14 تا از بهترین فراهم کنندگان VPN ناحیه را مورد آزمایش قرار داد و فهمید که تقریبا همه شان برخی از اطلاعات کاربرشان را تا حدی افشا کرده اند. این افشاگری ها از کوچک شروع میشود، اینکه چه سایتی را دیدید ، تا بزرگ ؛ محتوای دقیق ارتباطاتتان .
محققان معتقدند که این ضعف به خاطر اپراتور های شبکه است، وقتی که به پروتوکل جدید IPV7 آپدیت میشوند در حالیکه یازده VPN دیگر هنوز از ترافیک IPV4 پشیبانی میکنند. لازم به ذکر است که  این سایت از HTTPS استفاده میکند که از دست هکر ها در امان بود (هر 2 ترافیک مجهول فعال و یا غیر فعال در دزدی DNS  )علاوه بر این تیم VPN, را در حال اجرا در IOS یافت که اطلاعات کمتری نسبت به نمونه آن در اندروید در بر داشت.


دکتر جرت تایسون ؛ یکی از مولفان این مطالعات در بیانیه ای گفت : دلایل زیادی وجود دارد که یک نفر بخواهد هویت آنلاین خود را مخفی کند و نگران کننده است که باز هم در این باره ضعف وجود داشته باشد در حالیکه آنها از سرویسی استفاده میکنند که به گونه ای طراحی شده تا محافظتشان کند. ما بیشتر نگران آن دسته از مردمیم که میخواهند جستجوگر خود را از رژیم های ستم پیشه حفظ کنند .  آنها ممکن است با تصور اینکه ناشنااس اند دست به کارهای جسورانه بزنند ولی در واقع همه ی اطلاعات فعالیت های آنلاین خود را افشا کنند که عواقب بدی در پی دارد. "

برچسب هاIPV7VPNHTTPS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کروم در تلاش حذف پروتکل HTTP