نرم افزار
رضا رزمی۸:۱۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت

اگر با مشکل کندی سرعت در هنگام جستجو و گشت و گذار در اینترنت روبرو هستید، بد نیست که بدانید باز بودن تب های اضافی در مرورگر شما تاثیر مستقیم و به سزایی در این سرعت دارد. چرا که تب های باز در مرورگر، مموری سیستم شما را استفاده می کنند . همین امر باعث می شود بخشی از رم صرف تب هایی شود که شما در مرورگر باز کرده اید و عملا در حال خواندن یا مطالعه یکی از این تب ها هستید.
راه کار چیست و برای رفع این مشکل چکار باید کرد؟ ساده ترین راه، بستن  تب های غیر ضروریست، اما اگر دوست ندارید پنجره های باز در مرورگر خود را ببندید آنوقت میبایست از گوگل کروم استفاده کنید و افزونه جدیدی که برای رفع این مشکل ارائه شده را بر روی گوگل کروم نصب نمایید.


این افزونه به شما کمک می کند که فقط پنجره ای که در حال مطالعه هستید فعال باشد و سایر پنجره ها را در حالت خواب یا Standby قرار می دهد. صفحه آبی رنگی در پنجره های دیگر ظاهر می شود و شما برای فعال کردن آن تنها نیاز به یک کلیک خواهید داشت.
همانطور که در تصویر زیر میبینید این افزونه تنظیماتی را هم در اختیار شما قرار میدهد که می توانید امکانات این افزونه را کنترل کنید. برای مثال تنظیم کنید که پنجره های ذخیره نشده به حالت خواب نروند و یا هنگامی که لپتاپ شما از باتری استفاده می کند این امکان فعال شود و ...


برای دانلود این افزونه اینجا کلیک کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل در حال ساخت ویژگی های Casting برای کروم می باشد