گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ دي

ما در دوران بینابینی زندگی می‌کنیم. در اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰ وارد عرصه‌ی محاسبات دسکتاپ شدیم که در dot-com crash به اوج خود رسید – حباب مالی که ما با هزینه‌های مشاوره‌ای مشکل سال 2000 (Y2K) و مصرف سخت‌افزاری همراه با فراوانی غیر معمول Pets.com آن را تقویت کردیم. این آخرین دوران بینابینی، دورانی که طی آن کامپیوترهای کوچک‌تر، عجیب‌تر، باریک‌تر، و قدرتمندتر هستند، ما را وارد عصر موبایل کرد، عصری که در آن قرار داریم. چنانچه می‌خواهید به ابداع و نوآوری در دهه‌ی آینده کمک کنید، زمان آن رسیده که قبول کنید موبایل‌ها نیز همانند کامپیوترهای شخصی قبل از آن به بن بست رسیده‌اند.
در هر دهه ما دست به خلاقیت می‌زنیم و سپس با این ابداعات معلومات خود را گسترش می‌دهیم. سرعت ما در ارتقا آنچه ایجاد کرده‌ایم در حال افزایش است، بنابراین تفاوت بین یک آیفون ۲۰۰۷ و یک Pixel 3 مدرن باور نکردنی است. اما Pixel چه چیزی می‌تواند انجام دهد که موبایل‌های اندرویدی یا آیفون نمی‌تواند؟ چیز زیادی نیست.
ما با موارد استفاد‌ه‌ی ارائه شده توسط فناوری‌های فعلی‌مان محدود شده‌ایم. در سال ۱۹۰۳، یک دوچرخه، دوچرخه بود و نمی‌توانست پرواز کند. تا زمانیکه برادران رایت و دیگران حرکت مکانیکی رو به جلو را به چیزی برای پرواز تبدیل کردند. در سال ۲۰۱۹، موبایل همچنان یک موبایل است و تا زمانیکه از بدن ما جدا باشد، نمی‌تواند با ما ارتباطی داشته باشد.
تا زمانیکه شخص به چیزی فراتر از این محدودیت‌ها توجه کند ما قادر به پرواز خواهیم بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه