ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

آمار منتشره از مقایسه فناوری‌های دسترسی به اینترنت نشان می‌دهد اینترنت نسل سه و چهار، ۸۶ درصد استفاده کاربران را شامل می‌شود.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر انواع سرویس‌های موجود در اینترنت در ایران، به‌دلیل داشتن ویژگی‌های متمایز از هم، برای کاربران با شرایط مکانی و موقعیتی متفاوت ارائه می‌شود. سرویس‌های پرسرعت فراهم‌شده از سرویس‌های ثابت تا نقطه به نقطه و درنهایت همراه را شامل می‌شوند که هر سرویس نیز در خود دارای انواع مختلفی سرویس‌های متمایز از هم است که کاربران اینترنتی بسته به شرایط و نیاز خود می‌توانند مناسب‌ترین سرویس را انتخاب کنند.
مطابق آخرین آمار منتشره در وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا پایان سال ۱۳۹۷، استفاده از اینترنت استفاده نسل‌های سه و چهار اینترنتی، با ۶۴ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۱۱۲ مشترک، به ۸۶ درصد رسیده است و نشان از رشد اینترنت سیار دارد.
پس از آن اینترنت پهن‌باند DSL است که با هشت میلیون و ۸۸۱ هزار و ۷۶۷ مشترک، ۱۲ درصد را شامل می‌شود. اینترنت TD-LTE با یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۳۷۷ مشترک، دو درصد را تشکیل می‌دهد و WiFi با ۲۷۶ هزار و ۳۳۹ مشترک، سهمی کمتر از یک درصد دارد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه