ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، این شرکت از طرح مشترک خود و بانک تجارت رونمایی کرد که بر اساس آن، کلیه مشتریان بانک‌ها می‌توانند با استفاده از کیوآرکد مشترک ایران کیش و بانک تجارت، عملیات پرداخت خود را انجام دهند.
به گزارش پیوست، در مراسم رونمایی از این طرح که با حضور مدیرعامل بانک تجارت برگزار شد، پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش، گزارشی از عملکرد و اهداف این شرکت ارائه داد.
همچنین شهره آقابابایی، معاون کسب‌وکارهای نوین ایران کیش درباره طرح پرداخت با استفاده از کیوآرکد و تفاوت آن با طرح‌های قبلی گفت: «موانع روش‌های گذشته برداشته شد و ما این روش را در سال جدید با رفع موانع پیاده‌سازی کردیم تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.»
به‌ گفته او مهم‌ترین تفاوت طرح جدید با نمونه‌ها گذشته، رعایت الزامات امنیتی است. او همچنین اعلام کرد این PSP در سال جاری با چند استارت‌آپ و فین‌تک همکاری داشته است.
آقابابایی اعلام کرد ایران‌کیش براساس جدیدترین آمار ارائه شده از سوی شاپرک، در رتبه دوم مبلغ تراکنش‌ها قرار دارد و در حوزه IPG نیز دو پله صعود کرده است. او از همکاری این شرکت با بانک تجارت در خصوص فعال‌سازی کد #۸۸*۷۸۸* برای دریافت رمز پویا خبر داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه