موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد

کمپانی ایسوس یک اسمارت فون میان رده با تاکید بر روی عملکرد باتری را معرفی کرد. این گوشی هوشمند که Zenfone Max نامیده شده از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری بهره می برد که احتمالاً پرمصرف ترین کاربران را نیز راضی خواهد کرد.
این باتری بزرگ حتی می تواند دستگاه های دیگر را نیز شارژ کند. هنوز آمار رسمی از میزان شارژدهی این باتری منتشر نشده، اما باتوجه به سخت افزار گوشی انتظار عمر باتری فوق العاده ای را داریم.


ایسوس Zenfone Max از یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با وضوح 720p بهره می برد که یک شیشه محافظ Gorilla Glass 4 نیز بر روی آن قرار گرفته است. چیپست چهارهسته ای Snapdragon 410 با سرعت 1.2 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم از دیگر مشخصات اصلی این گوشی محسوب می شوند. حافظه داخلی زنفون مکس 16 گیگابایت بوده و امکان افزایش آن از طریق کارت های حافظه نیز وجود دارد.
دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و از فلاش LED دوتایی و فوکوس خودکار لیزری بهره می برد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز واید 85 درجه ای نیز برای علاقه مندان سلفی در نظر گرفته شده است.
این گوشی دو سیم کارت در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و از اندروید 5 آبنبات چوبی به همراه پوسته Zen UI 2.0 برخوردار خواهد بود. از امکانات ارتباطی Zenfone Max نیز می توان به 4G LTE، 3G به همراه HSPA+، GPS و بلوتوث 4 اشاره کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون جدید کمپانی Asus با نام ZenFone 2 معرفی شد