موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۰:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ شهريور

دیگر می توان گفت قابلیت تعویض باتری توسط کاربر قابلیتی متعلق به گذشته بوده و اکنون کمپانی های مختلف تمام تلاششان را بکار می برند تا سریعترین زمان شارژ باتری را ارائه دهند. سامسونگ و موتورولا در این زمینه تلاش محسوس تری داشته و ادعا می کنند محصولات جدیدشان در نوع خود بهترین خواهند بود. اما براساس گزارش وبسایت Tom's Guide این گوشی زنفون 2 ایسوس است که بالاترین سرعت را ارائه می دهد.


گلکسی اس 6 اگرچه سریعتر از زنفون 2 شارژ می شود، اما از باتری کوچکتری هم برخوردار است. زنفون 2 ایسوس در تست 15 دقیقه ای عملکرد بسیار خوبی را نشان داد و به شما اجازه می دهد در زمانی که کوتاه تا حد مطلوبی باتری گوشی خود را شارژ نمایید.
در تست 30 دقیقه ای گلکسی اس 6 خود را به زنفون می رساند و این خیلی خوب است. به گفته سامسونگ، نوت 5 نیز با همین سرعت شارژ خواهد شد که باتوجه به باتری 3000 میلی آمپری آن تحسین برانگیز است.


هر نوع قابلیت شارژ سریع باتری می تواند باعث پیشتازی سایر گوشی های هوشمند نسبت به رقبای قدری مانند آیفون و وان پلاس 2 شود. اگرچه این قابلیت ها دلیل اصلی خرید یک گوشی هوشمند نمی باشند، اما وقتی یک محصول نه چندان گران مانند زنفون 2 ایسوس که از سایر امکانات سطح بالا برخوردار نیست، از چنین قابلیت هایی بهره ببرد در جلب توجه این دسته از کاربران بسیار موفق خواهد بود.
موتورولا ادعا می کند که Moto X Pure Edition در این زمینه کاملاً برتر خواهد بود. باید صبر کرد و دید پس از عرضه این گوشی در ماه آینده این ادعا به اثبات خواهد رسید یا خیر.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون جدید کمپانی Asus با نام ZenFone 2 معرفی شد