تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

بعد از اینکه Star wars :the force awakens ، یکی از بزرگترین و موفق ترین فیلم های تاریخ رکورد دو میلیارد دلار را زد ,این شوال پیش میامد که بزرگترین ستاره چه کسی بود ؟ خب این بستگی دارد . برای خیلی ها دیزی رایدلی اولین انتخاب بود ، همینطور جان بویگا . با این حال اگر بخواهیم صادق باشیم ، تنها انتخاب BB-8  است ، ربات گردی که قلب ما را ربود . ما از قبل حداقل دو اسباب بازی ربات BB-8 موفق داشتیم ، Sphero که به طراحی تکنولوژِی داخلی bb-8 در صحنه کمک کرد ، با اندازه ی کف دست و برنامه کنترل کننده  بهترین آنهاست . hasbro با کنترل از راه دور کار میکند و به طور قابل ملاحظه ای بزرگ و تنبل است . گرچه spin master با bb-8 اندازه واقعی و کنترل از راه دورش برنده ی این رقابت میشود .
این اسباب بازی رباتی جدید که هنوز توسط spin maser یا دارنده ی حق رای جنگ ستارگان ، دیزنی تایید نشده است ، این هفته در gizmodo و سایت طرفداران دیزنی نشان داده شد . spin master وجود این اسباب بازی را تایید نمیکند ، اما منابع میکوشند که این ربات 19 اینچ ارتفاع دارد و آنتن دارد . این اندازه هنوز هم 7 اینچ از BB-8 واقعی کوتاه تر است ، اما از مدل Hasbro 7 اینچ بلندتر است.از این ربات اسباب بازی هفته ی بعد در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک پرده برداری خواهد شد . spin master از همین حالا هم تاریخ عالی جنگ ستارگان را دارد . سال گذشته برند air hogs شرکت هم یک هواپیمای کنترل از راه دور x wing و هم millenium falcon را تولید کرد . این ربات از طریق کنترل از راه دور دستی کار میکند ، به فرمان های صوتی نظیر " دنبالم بیا " پاسخ میدهد ، سرش را حرکت میدهد و افکت های صوتی فیلم را دارد . قیمتش باید حدود 180 دلار باشد و قبل از اینکه فصل فروش تعطیلات بیاید ,میرسد . اگر به محبوبیت sphero bb-8 باشد ، به سختی میتوانید به دستش بیاورید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سفینه ی فضایی فیلم جنگ ستارگان از همه وسایل با ارزش فیلم های علمی تخیلی دیگر جلو زده و با 450000 دلار قیمت در مزایده رکورد میزند