موبایل و تبلت
الناز فرجی۰:۱۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن

تمامی نشانه ها حاکی از آن است که انتشار آیفون جدید 4 اینچی اپل به منظور جایگزینی آن با آیفون 5S قدیمی میباشد .و اما این مدل شبیه به چیست ؟ اگر تصویری که به تازگی از این مدل منتشر شده است معتبر باشد باید گفت که کاملا شبیه به آیفون 6S است اما به وضوح از آن کوچکتر است .
یکی از کاربران این گوشی , گیجس راجرز,عکسی را منتشر کرده است که این آیفون 4 اینچی را با آیفون 5 در کنار یکدیگر قرار داده است .اگر چه با مشاهده این عکس به علت کیفیت و شفافیت پایین آن به سختی میتوان به صحت آن اعتماد کرد اما راجرز از سال 2013 در مورد تمامی مدل های اپل نظر داده و راجع به آنها عکس منتشر کرده است , بنابراین میتوان گفت با این محصولات به خوبی آشنایی دارد.
ادعای آیفون 4 اینچی ( که شایعه شده است نام آن 5SE و یا 6C خواهد بود ) متناسب با توصیفات موجود در شایعات بوده است .


همانطور که در عکس منتشر شده بالا میتوانید مشاهده کنید , به اصطلاح آیفون 5SE (سمت راست ) طراحی اسپرت یک آیفون 6.6S را دارد . دکمه پاور از بالای گوشی به گوشه راست منتقل شده است و دکمه های ولوم بالا و پایین نیز به صورت شیشه ای در لبه های منحنی قرار دارند و آنتن ضخیم تر است .
شایعات حاکی از آن است که که آیفون کوچکتری با اندازه صفحه نمایش مشابه و کیفیت تصویر مانند آیفون 5S به بازار می آید .دارای  سنسور شناسایی اثر انگشت برای پرداخت اپل و پردازنده آیفون 6S A8 و پردازنده حرکتی M8 میباشد.دوربین ها نیز با شرایط مشابه 8 مگاپیکسلی (عقب) و 1.2 مگا پیکسلی (جلو) مانند آیفون 6 هستند , همچنین تصاویر زنده و متحرک پشتیبانی میشود علی رغم اینکه صفحه لمسی آن , سه بعدی را پشتیبانی نمیکند.
شایعه شده که اپل برای این رویداد در مارس نمایشگاهی برپا میکند و این آیفون کوچکتر خبرسازی خود را با آیپاد  Air 3 شریک میشود.

برچسب هاnew 4-inch iPhoneApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟