اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

شاید شما هم جزو میلیون ها کاربری باشید که در اینستاگرام به دنبال تصاویر خوراکی های مختلف هستند. دیدن غذاهای رنگارنگ که به شکل عجیبی خوشمزه به نظر می رسند برای هر کسی یک شکنجه محسوب می شود! احتمالاً در بسیاری از مواقع خواسته اید این غذاها را درست کنید اما طرز پختش را نمی دانستید. حالا با ظهور یک اپلیکیشن جدید این امکان برای شما فراهم شده است.
این اپ که Handpick نام دارد، یک نرم افزار جستجو است که از سال 2013 در بازار حضور داشته است. در جدیدترین بروزرسانی صورت گرفته، این اپلیکیشن غذاهای خوشمزه اینستاگرام را به همراه دستور تهیه شان را به شما ارائه می کنند. باتوجه به حجم بالای تصاویر موجود در اینستاگرام، به نظر می رسد Handpick یک کتاب آشپزی عظیم را تدارک دیده است.


پیمان نجاتی، مدیرعامل این کمپانی می گوید: اینستاگرام یک دیتابیس شامل بیش از 1 میلیارد پست مربوط به غذا می باشد. ما با استفاده از توابع API عمومی و دید کامپیوتری، اطلاعات را آنالیز کردیم تا پست های مرتبط با غذا را شناسایی کنیم. سپس به دنبال اطلاعات موجود در پست بودیم تا با استفاده از آنها یک دستور تهیه را ایجاد کنیم.
هدف Handpick از انجام این کار کاهش میزان دور ریز مواد غذایی و همچنان ساده سازی ترکیبات به کار رفته در یک خوراکی بوده است تا اکثر کاربران با توجه به موادی که در آشپزخانه خود دارند قادر به تهیه آنها باشند.
شما می توانید این اپلیکیشن جالب را برای اندروید و iOS دانلود نمایید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تعداد کاربران اینستاگرام از مرز ۴۰۰ میلیون گذشت