اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۶ آذر

در حالیکه که خیلی ها اعضای خانواده شان را تشویق میکنند تا در تعطیلات روز شکرگذاری گوشی هایشان را کنار بگذارند، یک گروه امیدوار است که شما از گوشی  های هوشمندتان استفاده کنید تا اوقات خوبی را با نسل های قدیمی تر بگذرانید .
storycorps ، سازمان ناسودبری که مصاحبه هایی از زندگی هر روزه ی مردم را ضبط میکند، از اپلیکیشن جدیدش استفاده میکند تا حرکتی را آغاز کند . در این حرکت به نوجوانان  الهام میبخشد تا مصاحبه هایشان با پدربزرگ و مادربزرگشان را ضبط کنند . و نامش " گوش دادن در روز شکرگذاری عالی " است . و این پروژه همچنین به مردم این امکان را میدهد تا مصاحبه هایشان را در اپلیکیشن Storycorps ضبط کرده و آن را با آرشیو گروه در library of congress به اشتراک بگذارند . اپلیکیشن را باز کنید ، برای iOS  و اندروید آماده است، تا یک مصاحبه ی جدید را شروع کنید . جزئیات را درباره ی کسی که با او مصاحبه میکنید و سوژه ی مصاحبه پر کنید .  در حال ضبط یک مصاحبه  برای پروژه ی  great listen، این اپلیکیشن به شما سوال هایی را برای مصاحبه پیشنهاد خواهد داد .


این پیشنهاد شامل سوال های آماده کننده ای مانند " داستان اینکه اجدادمان چطور و چرا به این کشور آمدند را میدانید؟ " و سوال های جدی تری مانند " آیا میتوانید درباره ی سخت ترین لحظات زندگیتان به ما بگویید ؟ "  گرچه storycorps هدفش دانش آموزان دبیرستان است _ این گروه با چند مدرسه همکاری کرده است -  و هر کسی میتواند از این اپلیکیشن استفاده کند و مصاحبه ها را ضبط کند و به اشتراک بگذارد . در پایان هر مصاحبه ،به کاربران انگیزه داده میشود تا عکسی بگیرند و مصاحبه را در آرشیو storycorps پخش کنند . ( گرچه پخش کردن اختیاری است . )
گروه میگوید که هدفش الهام بخش بودن برای اعضای خانواده است تا با هم ارتباط برقرار کرده و به یکدیگر به روش های گوناگون گوش دهند که اغلب این کار را نمیکنند. storycorps میگوید که امیدوار است که این حرکت آغازین "بزرگترین مجموعه ی صداها در تاریخ باشد " . این سازمان برنامه دارد تا این پروژه را تبدیل به حرکتی سالیانه برای روز شکرگذاری کند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Microsoft مشکل امنیتی ۳ ساله‌ی IE را در نهایت مرتفع ساخت