تکنولوژی
الناز فرجی۱:۱۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر

اگر تا به حال دوست داشتید اعتبار کتانی هایتان را بسنجید حالا میتوانید . به لطف برند  greats  کتانی های بروکلین که سالها با رویکرد تبلغات الکترونیکی کتانی ساخته ، طرفداران این کتانی های خاص میتوانند وسایلشان را اسکن کنند تا ببینند که چقدر واقعی اند . این برند با کمپانی های تکنولوژی مانندchronicled ,inc  و identiv lab در دومین همکاریشان همراه شده تاmarsahawn lynch   NFL ALL -star  و برند لباسش beast mode را راه اندازی کند . این تایید اعتبار با یک آویز کوچکی همراه است که مجهز به بلوتوث کم انرژی و گواهینامه های دیجیتالی همراه است که میتوانند با یک آی فون یا اندروید اسکن شوند تا شماره های محدود و پروفایلی که مربوط به هر جفت است را نشان دهد . به عنوان یک امتیاز؛ مشتریان قادر خواهند بود تا با محتویات حاوی lynch و تولیدات greats در گوشی هایشان ارتباط برقرار کنند . آنها خیلی ساده گوشی را روی تراشه نگه میدارند تا به عکسها ؛ ویدئو ها و مصاحبه ها دسترسی داشته باشند .
رایان اور رئیس کل Chronicled گفت " تکنولوژی ما جایگاه خاص و تکی برای تکنولوژی فراهم میکند که اعتبار این کتانی ها را درخواست میکنند . برای اولین بار جمع کننده ها راهی جدید برای ارتباط با کتانی فراهم میکنند که کار با آن را از گوشی خیلی دوست دارند . " این کتانی مورد نظر از روی استایل های رایج یک برند دیگر مدل برداری شدند ، royale chukka ، و از قسمت بالایی nubuck نرم ایتالیایی ساخته شده و با چرم بره  سیاه ایتالیایی ست شده است . برند beast mode B هم روی زبانه اش با چرم طلایی قرار گرفته است .
رئیس کل greats، رایان بابنزین به mashable گفت : " ما در مورد دومین همکاری با marshawn قبل از اینکه اولین beastmode greats  را ببینیم صحبت کردیم ، ولی میخواستیم مطمئن شویم که مردم علاقه مند به این کتانی ها هستند . "
اولین همکاری  greats با beast mode  ,زیر یک ساعت فروخته شد و دومی اش با تکنولوژی در دست ساخت، در black friday بیرون خواهد آمد .

برچسب هاshoefuture
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیلم کوتاه Cyberpunk هنرهای رزمی ابر انسان ها و آینده ی عشق کامپیوتری را نشان میدهد