موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور

ظاهراً دیگر نیازی نیست تا لپ تاپ های اپل را بخرید تا بتوانید از قابلیت فورس تاچ بهره مند شوید. گجتی به ابعاد یک تبلت با عنوان Sensel Morph به شما اجازه می دهد تا قابلیتی مشابه را در کامپیوتر یا تبلت خود داشته باشید.
ابعاد تاچ پد Sensel Morph حدوداً 22 در 13 سانتی متر است و هنگامی که با کامپیوتر شخصی(ویندوز یا مک) و تبلت آیپد شما هماهنگ شود می تواند به عنوان ابزار ورودی آنها عمل کرده و بر اساس میزان فشار وارده بر روی سطحش، واکنش های متفاوتی نشان دهد. کاربری های مختلفی برای چنین دستگاهی می توان متصور شد، اما در حال حاضر اکثراً آن را با فورس تاچ اپل و قابلیت تعامل با اپلیکیشن ها براساس میزان فشار وارد شده بر روی پد یا صفحه نمایش لمسی مقایسه می کنند.
تاچ پد Sensel با بهره گیری از 2000 سنسور مجزا کاملاً خود را متمایز کرده و حساسیت بی نظیری را نسبت به فشار از خود نشان می دهد.
به گفته کمپانی سازنده، این تاچ پد می تواند فشار یک لمس فوق العاده آرام و یک فشار محکم را با بیش از 4000 سطح فشار مختلف، تشخیص دهد. این پد لمسی به اندازه ای حساس است که بتواند مانند یک قلم موی واقعی برای نقاشان در نظر گرفته شود.


اما یک نکته جالب دیگر در مورد این تاچ پد، کاورهای مغناطیسی ویژه ای است که برای هر نوع استفاده ارائه می شود. به عنوان مثال کاورهایی برای استفاده از تاچ پد به عنوان پیانو، بورد تولید موسیقی، کنترلر بازی و یا کیبورد QWERTY وجود دارد.
کمپانی سازنده با انتشار API این تاچ پد به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به فشار لمس را برای استفاده در اپلیکیشن های خود تولید کنند.
Morph که کمپین جذب سرمایه آن در وب سایت کیک استارتر تنها پس از چند ساعت توانست به هدف 60 هزار دلاری خودش دست پیدا کند، قرار است با قیمت 249 دلار برای حامیان در ژوئن سال آینده عرضه شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
A4
۰:۲۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور
واقعا به سایتتون نمره 20 رو میدم ---------------------------------
مجله اینترنتی سهـــا
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور
ممنون از محبت شما
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد