تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

ردیابی خواب چیز جدیدی نیست؛ ولی یک کمپانی میخواهد تشک شما را ردیابی کند مخصوصا زمانی که در منزل نیستید.یک شرکت تولید کننده تشک اسپانیایی به نام Durmet اعلام کرده که تشکی اختراع کرده که دارای سیستم تشخیص خیانت عاشق است به این صورت که برنامه آن بر روی گوشی شما نصب میشود و اگر به شما خیانت شود برنامه اطلاعات را به شما اعلام میکند.
اگر چه این مورد بیشتر شبیه به یک جک است، این تشک هوشمند 1750 دلار قیمت دارد! و این اصلا مبلغ کم و ارزانی نیست.سنسورهایی داخل این تشک تعبیه شده است که در صورت ارتعاش تخت آن را اعلام می کند.نه تنها تخت نوع فعالیت را اعلام میکند(خوابیدن و یا جنب و جوش) بلکه سرعت و وزن و حجم را نیز اعلام میکند.
اگر شما سر کار باشید و برنامه را فعال کنید در صورت کوچکترین حرکت و تغییر دمایی برنامه به گوشی شما هشدار میدهد تا شما را آگاه کند.اگر چه این تشک هوشمند ممکن است خیلی زیاده روی برای اطمینان از وفاداری همسرتان باشد اما نظر دهندگان در سایت این محصول حتی موافق با نصب دوربین بوده اند!!
این شرکت، نظرسنجی برای افرادی که از این محصول استفاده میکنند در پلت فرم هایی مانند فیس بوک و واتس اپ قرار داده تا میزان خیانت افراد را بسنجد."اگر همسرتان وفادار نیست حداقل تشکتان به شما وفادار است"

برچسب هاsmart mattresscheating
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه عکسهای زنده ی iPhone را به هنر های زیبا تبدیل کنیم ؟