گوناگون
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور

بعد از ملاقات بیجینگ و تجربه ی اثرات دود و بخار ، کارکنان استودیو روزگارده ، تصمیم گرفتند تا کاری درباره ی این نوع از آلودگی هوا کنند . به مدت 3 سال ، این تیم بر روی نمونه ی اولیه ی  پاک کننده ی  دود و بخار داخلی کار کرد و حالا آماده اند تا پروژه را به مرحله ی بعد ببرند . استودیو روزگارده که توسط دان روزگارده مدیریت میشود، در حال جمع آوری سرمایه در کیک استارتر برای ساختن smog free tower ، بزرگترین تهویه ی بیرونی دنیا است .



smog free tower در روتردام نیدرلند ، ساخته خواهد شد و دور دنیا سفر خواهد کرد و به شهرهایی خواهد رفت که آلودگی یک مشکل است . توسط نیروی باد و شاید در آینده خورشید، نیرو میگیرد . این برج برای ساکنین این متروپلیس ها کمی هوای تمیز به ارمغان می آورد تا از آن لذت ببرند . هوای این "پارک های بدون دود " 75 درد تمیز تر از هوای آلوده ی باقی شهر است . با تجربه ی هوای سالم و تمیز؛ استودیو روزگارده امیدوار است تا آگاهی را درباره ی مشکل دود بالا ببرد .


Smog free tower طراحی شده تا ماشین بدون هدر دادن باشد که اجزای دود را در مکعب های دودی جمع کند . این برج از تکنولوژِی مجوز دار ion استفاده میکند تا دود را از هوا پاک کند . چون دود هر روزه جمع میشود ، این برج آنها را هر روزه جمع کرده و به صورت فشرده جمع میکند تا 3500 مکعب درست کند . این معکبها برداشته شده و به تکه ای جواهر تبدیل میشوند مانند حلقه یا چیزهای دیگر . با زمان و فشار کافی؛ کربن داخل غبار میتواند به الماس هم تبدیل شود.


پروژه ی کیک استارتر smog free tower در آخرین هفته ی سرمایه جمع کردنش است ، تا کنون 971 حامی  بیش از 83000 دلار خرج این پروژه کرده اند .  کسانی که از این پروژه پشتیبانی کرده اند میتوانند یک مکعب ، یک حلقه و یک کالا بگیرند ، بستگی دارد در چه سطحی کمک کرده باشند .









برچسب هاAIR PURIFIERCUBES
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google احتمالا برنامه‌ی پیام‌رسان Allo خود را تا آخر هفته منتشر کند