پوشیدنی
مصطفی طبری۶:۳۱ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

مطمئناً همه می دانیم که وقتی باتری اپل واچ به اتمام برسد عملاً بستن آن بر روی مچ دستانتان هیچ فایده ای ندارد. کی پاور بانک کوچک که بر روی جاسوییچی شما قرار می گیرد قادر است تا باتری اپل واچ شما را بصورت بی سیم شارژ کند.
IFA امسال محلی برای معرفی محصولات بزرگ و نام آشنا بود، اما علاوه بر این بسیاری از شرکت های کوچک محصولات خلاقانه خودشان را نیز ارائه کرده بودند و این نمایشگاه مملو از لوازم جانبی نوآورانه موبایل بود.


این پاور بانک توسط Adition، کمپانی ناشناخته ای که حتی با جستجو در گوگل هم اطلاعات خاصی در موردش پیدا نمی کنید، ساخته شده است.
در بنرهای تبلیغاتی این پاور بانک که در نمایشگاه نصب شده بود، مشخص بود که در این پاور بانک از یک شارژر MagSafe اپل واچ استفاده شده است. در قسمت انتهایی بنر اعلام شده بود که این محصول توسط اپل بصورت رسمی لایسنس شده که البته کمی عجیب است، چرا که اپل هیچگاه تکنولوژی MagSafe خود را در اختیار کمپانی های ثالث قرار نداده است.
اگرچه شارژرهای بی سیم قابل حمل نظیر BLOC Wireless Dock برای اپل واچ ارائه شده، اما برای استفاده از آنها لازم است تا به داک شارژ MagSafe خودتان متصل شوید.
متاسفانه این کمپانی هنوز هیچ جزییاتی را در مورد مشخصات فنی نظیر ظرفیت باتری یا زمان شارژدهی آن منتشر نکرده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک برنامه ای برای انتشار اپلیکیشن Apple Watch ندارد