تکنولوژی
الناز فرجی۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۶ شهريور

در میان این همه عجله برای ایجاد حالت جدیدی از برنامه ها و را ه های حمل و نقل ,یک فرصت برای ارتقا یک وسیله نقلیه معمولی فعلی ,دوچرخه,عمدتا از دست رفته بود –تا الان!
اسمارت هالو(smarthalo )به فرمان  هردوچرخه معمولی متصل میشود  و هنگامی که با گوشی هوشمند شما جفت شد مانند یک هدایت بصری عمل میکند کاملا با ارسال سیگنال.
بله!هم اکنون تعداد زیادی راه وجود دارد که شما بتوانید با استفاده از گوشی هوشمندتان یک سفر دوچرخه سواری را هدایت و راهنمایی کنید  اما اندکی بیشتر از چک کردن گوشی و یا ساعت هوشمند کار میبرد,هر دو فعالیت کاملا خطرناک است هنگامی که دوچرخه وارد خیابان های شهر میشود.
چیزی که اسمارت هالو انجام میدهد فراهم کردن اعلام یک نور سبز بی اثر ساده است که به وسیله بلوتوث به برنامه گوشی هوشمندتان متصل شده است که به شما اجازه میدهد با قرار دادن گوشی خود در جیبتان و به دنبال خط سبز رنگ رفتن (رنگ کد گذاری شده) وسیله را هدایت کنید.
به راحتی میتوانید مسیر خود را وارد برنامه کنید و وسیله نقلیه به آن سمت هدایت خواهد شد.
هنگامی که نزدیک چرخش هستید سیگنال و پشتیبانی توسط پرتو های هشدار سفید و سبز اخطار میدهند و زمانی که مسیر را اشتباه میروید یک چراغ چشمک زن قرمز دریافت خواهید کرد.یک نمونه دیگر اعلان با نور زمانی است که تماس تلفنی دارید.
علاوه بر استفاده از یک راهنمای تصویری ,این وسیله به برنامه های گوشی متصل میشود و آمار مربوط به دوچرخه سواری شامل مسافت طی شده ,میانگین سرعت و کالری سوزانده شده را میدهد.


هر زمان که شما از دوچرخه هوشمند شده خود دور هستید میتوانید مسیر حرکت آن را بر روی نقشه در برنامه دنبال و مشاهده کنید.همچنین شامل دستگاه اعلام خطر در مورد آب و هوا و یا دزدی را نیز شامل میشود.
در نهایت دستگاه به صورت خودکار شب هنگام را تشخیص میدهد که تبدیل به یک چراغ نصب شده در جلوی وسیله میشود و هنگامی که شما دوچرخه را متوقف کنید و پیاده شوید چراغ خود به خود خاموش میشود.با استفاده از این همه چراغ نیاز است که دستگاه روزانه شارژ شود اما سازنده های اسمارت هالو ادعا میکنند که باتری آن پس از 3 هفته مصرف تمام میشود.
اسمارت هالو در خرده فروشی با قیمت 149 دلار در دسترس است و برای افرادی که از طریق کمپین کیک استار جلوتر خریداری کرده اند 99 دلار است که تا به حال 39000 دلار از 50000 دلار را به فروش رسانیده است.اگر برای داشتن دوچرخه هوشمند ثبت نام کنید سازنده ها قول میدهند که آن را تا می 2016 به شما تحویل دهند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بلک بری تولید گوشی های خود را کاهی می دهد