تکنولوژی
الناز فرجی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

ZeGoBeast Electric به صورت مجموعه ای از تخته های ترسناک از چوب و قطعات الکترونیکی است که خودتان باید آنها را سر هم کنید.
ZeGoBeast Electric یک ربات راه رونده بزرگ است که باید خودتان سرهم کنید و تا حد ممکن ساده طراحی شده تا بتوان آن را به راحتی ساخت. راهنماهای گام به گام هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت کاغذی موجود است. گروه سازنده امیدوارند که ربات DIY جدید ، به ابزاری برای یادگیری برنامه نویسی و الکترونیک تبدیل شود.
پروژه جدید در واقع دومین تلاش این گروه است که با کمپین سرمایه گذاری موفقی در سال قبل مواجه شد. اولین تلاش آنها در سایت  کیک استارتر برای ربات ZeGoBeast Classic بود که یک ربات راه رونده مکانیکی مشابه بوده و می توانستید آن را کوک کنید تا به سمت جلو حرکت کند . آن ربات ، با تاخیر به دست پیشتیانی کنند گان رسید ، به گروه کمک کرد تا پاهای متحرک را آنگونه که می خواهند بسازند (در ربات جدید نیز از این پاها استفاده شده است) و پیچیدگی های فرایند برش لیزری را ساده تر کنند.  فرایند ساخت با راهنمایی ها و ویدئوهای آموزشی قابل یادگیری است و می توانید کپی های فیزیکی از دستورالعمل ها را دریافت کنید . با تمام این موارد می توانید به هرکسی، مثلا کودکتان، آموزش دهید که چگونه یک ربات بسازند.
خالق پروژه می گوید :« ما مستند سازی های زیادی ارائه کردیم، هدف ما این است که آنها را تا حد یک الگو ساده کنیم تا بتوان به سادگی آنها را تغییر داد و ساخت  و محدودیتی در برابر آنچه مردم می خواهند با آن انجام بدهند ، وجود نداشته باشد.»


ظاهر کابوس وار آن را فراموش کنید، ربات کاملا عملیاتی طراحی شده است. به همراه آن یک هسته Arduino ، حسگرهای شناسایی خط، حسگرهای نوری، شناساگر های حرکت ، یک مسافت یاب اولتراسونیک ، شتاب سنج و ژیروسکوپ عرضه می شود. 
در واقع کاری که شما در ساخت ربات می توانید انجام دهید، به شدت به تخیل شما بستگی دارد (همانطور به نسخه ای از محصول که انتخاب می کنید)، با پیشنهادات سازندگان، هر چیزی از آوردن کفش های راحتی در صبح ، کنار زدن آنها از نور شدید، یا استفاده از دو ربات یا بیشتر برای بازی امکان پذیر است.
نسخه های بسیاری از ZeGoBeas در صفحه کیک استارتر وجود دارد، که تفاوت های زیادی مانند بدنه های پر از حسگر، جعبه شکل ، حسگر مرکزی و مجموعه ای از پاها وجود دارد. طبق وعده های اولیه، کیت اصلی با قطعات اضافه ای مانند یک دم و چنگک هایی برای قسمت جلویی ربات عرضه می شود.  حتی یک آپشن خاص وجود دارد که شامل یک تبلت اندرویدی کوچک برای بخش جلویی ربات است. صفحه تبلت یک جفت چشم را نشان می دهد ، تا حس اینکه ربات یک موجود زنده است افزایش یابد و توانایی های جذابی مانند نگاه اول شخص و دستورات صوتی برای کیت مهیا شود. پروژه جمع آوری سرمایه کیک استارتر به دنبال کسب سرمایه  50 هزار دلاری برای ساخت ZeGoBeast Electric است. بیعانه ها از 199 دلار برای نسخه های جدید شروع می شود و با حسگرها و پاها کامل می شود و سپس هزینه تا 499 دلار افزایش می یابد که چنگک ها ، یک دم ، یک تیر انداز رشته ای ضعیف ، یک کنترل بی سیم رادیویی و تبلت اندرویدی که به آن اشاره شد ، دارد.
اگر همه چیز طبق نقشه جلو برود، کیت ها در ماه آگوست به دست پشتیبان ها می رسد. پس از اینکه کمپین به نتیجه رسید، سازندگان سعی می کنند که دستگاهها را در فروشگاه ها عرضه کرده و فایل های دیجیتالی برای ضمیمه های مختلف عرضه کنند تا کاربران ماهر بتوانند نسخه های مخصوص خود را در خانه بسازند.

برچسب هاDIYZeGoBeast Classic
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Need for Speed Reboot سال آینده با کلی هیجان و امکانات جدید منتشر می شود