تکنولوژی
الناز فرجی۱:۴۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ اسفند

وقتی صحبت از عکس های دیجیتال میشود ، دنبال یک عکس خاص در میان ده ها هزار عکس گشتن میتواند سخت باشد . یک سایت ( در حال جمع آوری سرمایه ) شخصی فعلی ، monument ممکن است بتواند از عکس های حرفه ای و معمولی حمایت کند ، چون با الگوریتم های پیشرفته طراحی شده که میتواند عکس ها و ویدئو ها را سازمان دهی و تحلیل کند ، برای دسترسی امن و آسان . در حالیکه دیگر سرویس های آنلاین میتوانند تمام عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط دستگاه های موبایل متصل شما را نگه دارند و راحت هستند ، میزان محدودی فضا برای شما فراهم شده قبل از این که بخواهید عضو شوید . ( google photoes یک مورد استثنا است ، البته اگر برایتان پایین آوردن رزولوشن عکس های با کیفیتتان برایتان مهم نباشد ) . این دستگاه شخصی monument برای کنترل کامل و قابل انعطاف روی حافظه ی داخلی شخصی شما طراحی شده است  و به کاربران این امکان را میدهد تا آن را به usb  درایو های خارجی شان وصل کنند . و فضای ممکن را افزایش دهند تا ظرفیت بیشتر شود .
Monument وای فای داخلی دارد که به شبکه های خانگی وصل میشود و بخش اینترنتش اش توسط اپلیکیشن های موبایل iOS و اندروید مورد دسترسی قرار میگیرد . کاربران سپس میتوانند داده ها را انتقال داده و رمز گذاری خودکار برای عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط گوشی و تبلتشان انجام دهند. این اپلیکیشن همچنین گزینه هایی برای جستجو و به اشتراک گذاری فراهم میکند بدون اینکه نیاز به کامپیوتر باشد . یک شیار کارت SD در قسمت جلویی monument قرار گرفته است که انتقال دادن از منابع باسیم را ( مانند دوربین دیجیتال ) تاثیر گذار تر کند . دیدن محتوا روی صفحه نمایش بزرگ از طریق اتصال HDMI ممکن است .


وقتی صحبت از مدیریت عکس میشود ، کاربران میتوانند توسط تاریخ ، زمان ، مکان و دوربین ها جستجو کنند . اما این هوش مصنوعی monument است که میتواند آن را از دیگر دستگاه های ذخیره جدا کند . الگوریتم های پیشرفته ای برای این دستگاه طراحی شده که بتوانند صحنه ها را در عکس ها ارزیابی کرده و به صورت خودکار آن ها را برای جستجویی آسان تر طبقه بندی کنند . کاربران میتوانند وارد کلمات کلیدی شوند ، مانند ساحل ، کوه ، یا داخل ، تا نتایج را محدود کنند یا میتوانید مردم را با تکنولوژی تشخیص چهره در عکس ها مشخص کنید . مانند دیگر تکنولوژی های خصوص این چنینی ، آنهایی که به حریم شخصی و امنیت خیلی اهمیت میدهند قدر نحوه ی ذخیره کردن monument را میدادند چون همه کار را در خانه انجام میدهد . کسی لازم نیست فکر کند که کجای دنیا داده هایش  نگه داشته میشود یا اینکه شاید کمپانی ها اطلاعات شخصی اش را جمع کنند . کاربران میتوانند انتخاب کنند تا مجموعه ی عکس ها را با قرار دادن دو درایو در RAID-1 حفظ کنند . یا توسط NAS ( ذخیره ی متصل شبکه ) آن ها را پشتیبانی کنند یا از راه دور توسط یک دستگاه MONUMENT دیگر و با اتصالات اینترنت امن حفاظتشان کنند . monument در حال حاضر در کیک استارتر سرمایه جمع میکنند ، و  25 درصد از هدف 60000 دلاری اش را در 13 روز به دست آورده است ، و 28 روز دیگر وقت دارد . با بیعانه ی 109 دلار میتوانید یک دستگاه بگیرید ( درایو ذخیره همراهش نیست ) ، و 100 دلار از قیمت احتمالی خرده فروشی را نپردازید .
این تیم اخیرا نمونه ی اولیه ی monument را در CES2016 به نمایش گذاشت و آماده ی تولید است . اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود ، حامیان میتوانند در این سپتامبر آماده ی رسیدنش باشند.

برچسب هاmobile syncingPhotos
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این احتمالاً گران ترینiPhone 6S Plus جهان است