گوناگون
الناز فرجی۷:۵ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد

گاهی اوقات زندگی ساده چیزی است که یک مرد و گربه به آن نیاز دارند.
این چیزی است که ریچارد و گربه نجات داده شده او انجام داده اند. با وجود شلوغی زندگی و فشار کار در شرکت های بزرگ، آنها راه راحتی برای زندگی در جاده با ون خود پیدا کرده اند.
ریچارد در گفتگو با Mashable می گوید "خوشحال هستم که در محل کارم نیستم". او که به تازگی از آب و هوای گرم کوئیزلند خارج شده بود می گوید " 10 سال است که به طور بی وقفه مشغول کار بوده و نیازمند یک تغییر بزرگ هستم. من نمی خواهم به مدت 6 ماه از کشور خارج شوم و دوباره به سر همان کار قبلی برگشته و وضعیت قبلی را دنبال کنم به همین دلیل یک ون مسافرتی خریده و می خواهم یک تغییر را به مدتی طولانی تری ایجاد کنم".
ریچارد در ماه مه سال گذشته و قبل از سفر خود به سراسر استرالیا خانه خود در تاسمانی  را فروخت و یک ون مسافرتی خریداری کرد. او می گوید که گربه اش هیچ قلاده یا ابزار کنترلی نداشته و آزادانه در حرکت است. این گربه بیشتر وقت خود را به چرت زدن در بالای ون مشغول است. ریچارد می گوید: گربه ام می داند که اکنون این ون خانه من و او است و فرقی که با گذشته دارد این است که حیاط خلوت آن طبیعت بی انتها می باشد.
ریچارد ویدیوهای سفر خود با گربه اش را در صفحه ای به نام VanCatMeow در فیس بوک و یوتیوب منتشر کرده است و به بیان خاطرات خود از سفر می پردازد. ریچارد امیدوار است که با این کار خنده را بر لب های مردم بیاورد. ریچارد تنها کسی است که با گربه خود به سفر سراسری در استرالیا رفته است او در این سفر با چادر نشین ها و قبایل مختلف دیدار کرده است. او از پیشنهادات مردم محلی برای رفتن به مناطق دیدنی استفاده کرده است.
ریچارد می گوید مدتی دیگر سفر من به پایان خواهد رسید و به دلیل اینکه قبلا خانه ام را به فروش رسانده ام وقتی برگردم جایی برای ماندن ندارم به همین دلیل تصمیم دارد که در همین ون مسافرتی زندگی کنم و بعضی اوقات برای رهایی ار فشارهای شغلی و بدست آوردن آرامش به طبیعت پناه ببرم.

برچسب هاAustralia
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Yahoo به طور پنهانی اجازه‌ی دسترسی ایمیل‌های سرویس‌اش را به نیروهای امنیتی آمریکایی داده است