گوناگون
الناز فرجی۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان

به هر دفتر کاری که بروید احتمالش وجود دارد که حداقل  چند نفر را پشت میزهای ایستاده ببینید
دفتر کار های بیشتری به میزهای ایستاده روی می آورند، از نخست وزیر استرالیا گرفته تا کاخ سفید . بعضی مطالعات نشان میدهد که نشستن طولانی مدت برای سلامتی شما خوب نیست ؛ برخی دیگر میگویند ایستادن همکاری های گروهی را افزایش میدهد  و برخی دیگر میگویند که نشستن به مدت چند ساعت مشکلی ندارد . کمپانی نیوزلندی refold تلاش میکند وارد بازی شود و روش کار ما را تغییر دهد . میز ایستاده ی این شرکت قابل تا شدن ، حمل شدن و بازیافت شدن است ، چون از مقوای نازک ساخته شده است ( مدل های دیگرش که معمولا از فلز و چوپ ساخته شده اند به 1000 دلار میرسند.)


شما میتوانید این میز را با تا کردن و قفل کردنش توسط شکاف های داخل مقوای نازک جمع کنید که 0.2 اینچ ضخامت دارد . این میز میتواند تا 187 پوند وزن را تحمل کند و تخمین زده شده که تا سه سال دوام می آورد ، بستگی دارد که چقدر از آن استفاده کنید . مدل کوچکش اش 3.28 پا ارتفاع دارد ؛ مدل متوسط اش 3.45 پا ارتفاع دارد و مدل بزرگش 3.61 پا ارتفاع دارد . برای حمل یا نگه داشتن این میز ، میتوانید آن را در یک جعبه ی قابل حمل نگه دارید . 14 پوند برای میز  قیمت کمی محسوب میشود . این جعبه ی قابل حمل 43x26x3.3 اینچ است . اگر آماده ی سرپا ایستاده هفت روز هفته نیستید ، میتوانید در نیوزلند یا استرالیا آن را به عنوان یک میز نشسته بخرید . از آنجایی که میز کاملا از مقوای نازک ساخته شده است ، refod همچنین میگوید که میتوانید روی آن از پرده های نقاشی مختلفی استفاده کنید . به طرح زیر توسط هنرمند تی وای نگاهی بیندازید :


ریفولد تنها میز قابل تا شدن نیست ، بلکه بیشتر انواع به میز های موجود باز میگردند . مانند standstand که به اندازه ی لپ تاپ شما در میاید و از چوب غان و بامبو ساخته شده است .
میز مقوایی نقاط منفی نیز دارد . به سادگی از بین میرود، مثلا با ریختن یک لیوان آب یا حمل آن در قطار . ( شما میتوانید با قیمت بالای 300 دلار ضد آبش را بخرید یا قسمت بالایی ضد آبش را جداگانه به قیمت 90 دلار تهیه کنید) . با اینحال وقتی از بین میرود باید آن را دور بیندازید . به علاوه به نظر میرسد شخصی که در عکس های بالا است کمی گردنش را بالا میاورد، تنها قرار دادن لپ تاپ تان بر روی یک چیز بلند همان سود های ارگونومیک یک میز لپ تاپ واقعی را ندارد .
بنابراین اگر میخواهید میزتان ارزان و آسان باشد ریفولد گزینه ی خوبی است . اما قبل از آن به وزن وسایلتان دقت کنید  و گزینه های ممکن را بسنجید.

via GIPHY

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

میز کار ایستاده ای که فقط از مقوا ساخته شده است