تکنولوژی
الناز فرجی۱۴:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد

این اتفاق متداولی نیست که شاهد یک پروژه ی راه انداز ضربه ای باشید که به همان اندازه که دلگرم کننده است ، خلاقانه و جالب هم باشد. و هر روز هم پیش نمی آید که کسی ایده ی جالبی مثل ویلچیر جادویی به ذهنش برسد . توسط یک سازمان غیر ذی نفع که ویلچیر ها را طوری درست میکند که مایه ی حسادت کسانی باشد که در هالووین به خانه های مردم میروند و خوراکی میگیرند. چون بچه هایی که روی ویلچیر اند در پوشیدن لباس های مخصوص هالویین محدودیت دارند. ویلچیر جادویی میتواند خود ویلچیر را به یک کاستوم یا پوشش مخصوص تبدیل کند. (ظاهر مخصوص ) . با تبدیل کردن کل دستگاه به یک مظهر متحرک فانتزی و رویای خارق العاده .
مغز های متفکر پشت این ویلچیر جادویی ، رایان و لانا وایمر، این پروژه را به عنوان یک تلاش شخصی برای فرزندان خودشان شروع کردند که 3 تا از آنها به خاطر بیماری آتروفی ستون فقرات روی ویلچیر اند. در سال 2008 ، رایان از یکی از پسرانش پرسید که میخواهد برای هالویین چه بپوشد؟ و وقتی او گفت یک دزد دریایی او شروع به ساختن لباس مخصوصی کرد که فقط شامل لباس نمیشد بلکه کشتی هم داشت. حالا بعد از 7 سال ، وایمر ها در انجام همین کار برای همه ی بچه های دنیا هستند.و اخیرا یک کمپین کیک استراتر موفق به امید سرمایه گذاری راه انداخته اند.
وبسایت ویلچیر جادویی توضیح میدهد که " بچه ها با اجازه ی والدینشان یک ویدئوی 1 تا 3 دقیقه ای ضبط کنند و در آن بگویند که برای هالویین چه میخواهند . ما آنها را بررسی خواهیم کرد و 5 تا را انتخاب کرده و آن بچه ها برای کار با طراحان و سازندگان انتخاب خواهند شد تا لباس های نهایی را برای هالویین آماده کنند.


با چالش ها و مشکلات دائمی ای که برای افراد روی ویلچیر پیش می آید ، تیم این حرکت مبتکرانه میخواهد مطمئن شود که بچه ها برای یک بار در سال هم شده به ویلچیر خود به چشم یک وسیله ی نگه دارنده و عصا نگاه نکنند بلکه یک بخش جدایی ناپذیری از دنیایی جدید از سازندگی و خلاقیت نگاه کنند. تیم ویلچیر جادویی میگوید: برای ما مهم است که این لباس ها معمولی نباشند . ما میخواهیم یک چیز افسانه ای درست کنیم تا بچه ها و طراحان به آن افتخار کنند. " و به چنین طرح ها و لباس هایی خیلی ها افتخار خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ردیاب GPS در ابعاد یک سکه کوچک با قابلیت استفاده و شارژ مجدد