گوناگون
نرگس درمیانی۶:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

فیس بوکی ها خوشحال باشید! روز موعود فرا رسید و آرزوی ما برای برقراری ارتباط از طریق GIFs، برآورده شده است! از این لحظه به بعد، دیوار خانه شما جریانی از عکس ها و متن هاست!
دو سال پیش، فیس بوک راه حلی برای پست کردن GIFs اضافه کرد و در مارس سال جاری نیز این اپلیکیشن را به موبایل منستجر اضافه نمود اما بعد از یک چشم انتظاری طولانی، وارد کردن این برنامه به پلت فرم دسکتاپ، دریچه ای تازه به سوی جهان باز کرد. دیگر برای برقراری ارتباط نیازی به استفاده از کلمات ندارید. احساسات خود را با ارسال کلیپ های از فیلم های بازیگران مورد علاقه تان، بیان کنید (چیزی که همیشه آرزویش را داشتید!).
کاربران می توانند به سادگی GIFs را که در استاتوس خود قرار داده اند، تنها با اضافه کردن لینک آن آپدیت کنند.
پستی که می گذارید با یک کلمه ی GIFs که دور آن یک دایره خط چین است در wall شما قابل مشاهده است و دوستان شما در صورت تمایل با کلیک بر روی دایره می توانند پاسخ شما را بدهند. این یک پروسه مستقیم و متقابل بین فرستنده و بیننده است.
متاسفانه هنوز امکان دسترسی به تمامی مزایای آن وجود ندراد و این امر در محدوده ی زمانی نامعلومی و به آهستگی محق خواهد شد. در حال حاضر فقط تعدادی از کاربران منتخب فیس بوک به تمامی این مزایا دسترسی دارند. اما این مزایا همگی در راه هستند!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک به شما این امکان را میدهد تا از دست دوست پسر/ دوست دختر سابقتان راحت شوید