تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ آذر

IZIVIBE ادعا میکند که اولین اسباب بازی جنسی است که از ویبره موبایل ها برای ایجاد لذت  برای  کاربران استفاده میکند.تمام آنچه نیاز دارید این کیس موبایل و برنامه آن است.
این محصول کاملا رسمی و قانونی است .در وب سایت ما آن را بررسی نمایید.
https://t.co/mlC79ilsCc
مدیر تولیدIZIVIBE ,رمی وادل به ماشابل میگوید که ایده الهام بخش اختراع این وسیله "تصور یک محصول اورجینال و غیر مبتذل و ساده و موثر بوده است"
کیس  IZIVIBE جنس سیلیکونی 100 % بهداشتی است که زمانی که به موبایل متصل میشود , با استفاده از ویبره موبایلتان ایجاد ویبره میکند .مقدار این ویبره با استفاده از برنامه  IZIVIBE قابل کنترل است که هفت شدت مختلف ویبره ارائه میدهد که با دست قابل تنظیم است.و یا اگر ترجیح دهید میتوانید از کیس خالی بدون استفاده از موبایل ,با ویبره و یا بدون ویبره به عنوان دیلدو (وسیله ارضای جنسی) استفاده کنید.
همچنین برنامه این امکان را میدهد که دستگاه را فرد دیگری با استفاده از ریموت کنترل کند ,برای زوج های که به مدت طولانی میخواهند در رابطه باشند.
علاوه بر نمای خارجی صاف آن ,این کیس گوشی آزبر ایمن و مناسب است و مطمئن باشید که برای بدنتان هیچ ضرری نخواهد داشت.
وب سایت   IZIVIBE  هفته پیش راه اندازی شد اما این محصول هنوز برای خریداری در دسترس نیست.نماینده شرکت گفت که امیدوار است تا محصول در ژوئن 2016 آماده فروش باشد ,اما همچنان تاریخ و قیمت دقیقی برای آن اعلام نشده است.

برچسب هاCasevibrator
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

قاب آیفون به شکل یک اسلحه برای مرد کانادایی دردسرساز شد