ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

همراه اول اعلام کرد تا پایان پاییز ۹۶ مشترکین این اپراتور می‌توانند با خرید هر یک از بسته‌های اینترنت همراه اول، از ساعت ۳ تا ۹ صبح از ترافیک رایگان اینترنت بهره‌‎مند شوند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا، براساس اعلام این شرکت کلیه‌ی مشترکین اعتباری و دائمی که بسته‌ی اینترنت فعال دارند می‌توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه‌ی آزاد استفاده می‌کنند، نمی‌شود. بر این اساس در صورتی که بسته‌ی مشترک قبل از ساعت ۳ صبح یا بین بازه‌ی ۳ تا ۹ صبح به اتمام برسد و مشترک بسته‌ی رزروی نداشته باشد، ترافیک اینترنت وی با تعرفه‌ی آزاد محاسبه خواهد شد.
مشترکینی که دارای بسته‌های اینترنتی شبانه‌ی محدود و نامحدود ۲ تا ۷ صبح می‌باشند صرفا در ساعات ۳ تا ۷ صبح می‌توانند از ترافیک رایگان استفاده نمایند و ترافیک ساعات ۷ تا ۹ صبح آن‌ها همانند حالت قبلی و با تعرفه‌ی آزاد محاسبه خواهد‌ شد.
بنابر اعلام همراه اول، این طرح شامل ترافیک اینترنت بین‌الملل و هم‌چنین سایت‌های داخلی و شامل تمام بسته های یک روزه، یک هفته، یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، یکساله و سایر بسته‌های اینترنت مانند بسته‌های اینترنت همراهی و بسته‌های هدیه‌ی طرح تعویض سیم به یوسیم (۱۵ و ۲۰ گیگابایت) می‌شود.
مشترکین از هریک از درگاه‌های فعال‌سازی مانند *۱#، *۱۰#، *۱۰۰#، *۱۰۰۰#، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وب‌سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می‌شوند.
همراه اول تأکید کرده این طرح به صورت خودکار برای کلیه‌ی مشترکینی که بسته‌ی دیتا دارند فعال شده و نیازی به شماره‌گیری کد خاصی برای فعال‌سازی طرح نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه