ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۵ تير

به گزارش فارس، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: اینترنت‌های خانگی نسبت به اینترنت همراه، ارزان تر است. این شرکت علاوه بر اینکه هیچ افزایشی در تعرفه های اینترنت ثابت نداشته، ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان نیز به تمام مشتریان در دوران کرونا عرضه کرده است.
محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران درباره « قیمت سرسام‌آور اینترنت‌های خانگی در ایام کرونا » گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور اینترنت ثابت کشور، اصل را بر پایین نگه داشتن قیمت اینترنت گذاشته و علاوه بر اینکه هیچ افزایشی در تعرفه های اینترنت ثابت نداشته ، ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان نیز به تمام مشتریان در دروان کرونا عرضه کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا از مردم خواسته شده در خانه‌هایشان بمانند، تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به مخابرات رسیده تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل وضعیت در این شرایط ظرفیت زیادتری به آن‌ها اختصاص پیدا کند، باید بگویم از آن جایی که تمرکز روی خانه ماندن افراد است، شرکت مخابرات ایران با افزایش ظرفیت پهنای باند و توسعه شبکه انتقال شرایطی را فراهم کرده که پاسخگوی این حجم از نیاز کاربران باشد، ضمن اینکه محدودیت‌هایی که در حوزه انتقال وجود داشت برطرف شده است.
بیدخام تصریح کرد: اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری در حال استفاده از اینترنت و به خصوص، اینترنت ثابت هستند و شرکت مخابرات ایران  و دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی ثابت، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با بهترین قیمت، مناسب ترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه‌ کنند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه