سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير

درحالیکه اینتل همچنان به دنبال بازارهای کامپیوترهای شخصی است و وعده داده مسلط بر نسل شبکه‌های 5G شود، تولید تراشه‌های مودم را برای آیفون‌های جدیدی که اواخر سال جاری از راه می‌رسند آغاز کرده است.
Asha Keddy از مسئولین اینتل در مصاحبه‌اش در ۷ ژوئن گفته بود: XMM 7560 (تراشه‌های مودم) در مرحله‌ی استقرار هستند و ما مشغول تولید انبوه آن هستیم. اگر بخواهیم صادق باشیم، ما شروع دیر هنگامی داشته‌ایم. اما حالا درگیر این کار شده‌ایم و پس از آن قصد تسلط بر شبکه‌ی نسل 5G را داریم.
اظهار نظر Keddy همگام با بسیاری از منتقدان بازار بود که اعتقاد دارند اینتل می‌تواند حجم زیادی از سفارشات برای عرضه‌ی جدیترین تراشه‌ی مودم خود را تامین کند، از جمله XMM 7560 برای ارائه در آیفون‌های جدید از اواخر سال جاری شروع می‌شود. اما از طرف دیگر، برخی بر این باورند که این تراشه‌ساز همین الان هم از برخی مسائل مربوط به کیفیت محصولات رنج می‌برد. اینتل عرضه‌ی برخی از تراشه‌های مودم را برای مجموعه‌ی iPhone 7 از سال ۲۰۱۶ آغاز کرد، و همچنان جهت به دست آوردن سهم بازار در تامین این قطعات برای iPhone 8 و iPhone X در سال گذشته به تلاش خود ادامه داد. این درحالی است که از اوایل سال ۲۰۱۷، دو غول فناوری، اپل و کوالکام سر موضوع هزینه‌های مجوز درگیر دعاوی حقوقی بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه