تکنولوژی
الناز فرجی۱:۵۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي

اینتل علاوه بر معرفی پردازنده‌های سری اسکای لیک چند محصول دیگر را در IFA 2015 معرفی کرد. یکی از این محصولات کامپیوتر جیبی با نام کامپیوت‌استیک است که از پردازنده نسل ششم Core M بهره می‌برد. این شرکت در نمایشگاه CES در لاس وگاس، از دانگل های جدید رایانه های شخصی رونمایی خواهد کرد. مدل های جدید نه تنها قوی تر از محصولات قدیمی هستند  بلکه استفاده از آن ها نیز بسیار راحت شده است.
کاربران می توانند با استفاده از این محصول که در ابتدای سال 2015 معرفی شد هرگونه نمایشگری که قابلیت   HDMI داشته باشد را به یک کامپیوتر کامل تبدیل نماید. در مدل های قبلی فقط دارای یک پورت USB بودند و عملکرد محدودی داشتند.
با ارائه نسخه جدید این محصول به کاربران، که در آن از تراشه های اصلی  M3 وCore M5  استفاده شده است عملکرد و قابلیت های این کامپیوتر جیبی به طور محسوسی بهبود یافت. این محصول با ویندوز 10، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه و USB 3.0 از راه خواهند رسید.
این دانگل‌ها همچنین از اتصال WiFi ac دوبانده نیز بهره‌مند هستند. اگر نگران اتصال ماوس و کیبورد هستید خوب است بدانید هر سه دانگل با بلوتوث 4.0 عرضه خواهند شد. همانند نسخه قبلی آن فقط از یک پورت USB استفاده شده است و همچنین دارای یک جفت آداپتور برق می باشد که می توانند حداکثر به سه عدد برسند.
عرضه این محصول با قیمت 399 دلار در ماه فوریه آغاز خواهد شد. همچنین این شرکت نسل دوم نسخه اتم اینل را با 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، 2 گیگابایت رم و دو پورت USB به فروش خواهد رساند. در حال حاضر قیمت این مدل 160 دلار می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاهش سود اینتل به دنبال سیر نزولی فروش کامپیوترهای شخصی