موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

بر اساس نظرات پیرامون گوشی بعدی اپل و نیز گوشی Moto Z، عموم افراد از حذف پایه 3.5 میلی متری هدفون چندان راضی نیستند. با این حال، اینتل و شرکایش این اقدام را تحسین کرده اند. در وبلاگ توسعه دهندگان اینتل، رحمان اسماعیل و براد ساندرز که دو تن از معماران شرکت اینتل هستند، توضیح داده اند که USB نوع C استاندارد مناسبی برای دریافت صوت است.
USB نوع C در گلکسی نوت 7، وان پلاس 3 و تعداد دیگری محصولات وجود دارد. در این میان Moto Z ساخت شرکت موتورولا تنها گوشی است پایه قدیمی هدفون را حذف کرده و تنها پورت USB دارد. با این حساب کاربران می توانند از اتصال بیسیم، اتصال یو اس بی یا در نهایت از مبدل پورت 3.5 میلی متری به یو اس بی استفاده کنند.


حذف پورت 3.5 میلی متری، نیاز به مدارات تبدیل آنالوگ به دیجیتال را برطرف می سازد، که منجر به باریک تر شدن گوشی ها خواهد شد. همچنین قابلیت حذف نویز، ایجاد افکت های صوتی و کیفیت بهتر صدا از دیگر مزیت های پورت یو اس بی است.
استاندارد بروز شده USB نوع C، برای پخش ویدیو نیز مناسب است. این استاندارد مکانیزم های امنیتی نیز دارد که می تواند برای احراز اصالت استفاده شود. البته مانند هر استاندارد دیگری، ممکن است چند ویرایش از آن وجود داشته باشد، پس احتمالاً امکانات پورت USB در لپ تاپ و گوشی شما یکسان نخواهد بود.


برچسب هاUSBIntel
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاهش سود اینتل به دنبال سیر نزولی فروش کامپیوترهای شخصی