اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند

آمازون میگوید که تنها راه خریدن محصول جدیدش echo dot که سیستم های استریو را تبدیل به آنهایی که میکند که به اینترنت وصل میشوند ، این است که به دستیار صوتی ، الکسا بگوییم که یکی برایمان از طریق amazon echo بخرد . اما ظاهرا یک راه مخفی برای خریدنش وجود دارد بدون اینکه نیاز به کمک الکسا داشته باشیم . قبل از اینکه این حقه را رو کنیم ، بیایید کمی به عقب برگردیم . آمازون خریدن وسیله ی جدیدش را تبدیل به یک چالش کرده است ، این وسیله با بلوتوٍث به بلندگو ها وصل میشود و مانند chromecast audio گوگل کار میکند . همچنین به بلندگوهای قدیمی شما این امکان را میدهد تا از سرویس هایی مانند spotify , iheartradio و بقیه موزیک پخش کنند و شما همچنین میتوانید مستقیما با نرم افزار دستیار صوتی الکسا صحبت کنید .
با این حال آمازون خریداران را ملزم کرده تا هم یک amazon echo بخرند و هم یک عضویت ممتاز برای خرید وسیله ( شما باید بگویید الکسا echo dot آمازون را بخر ) . در واقع هیچ نیازی نیست که برای این dot  89 دلاری در سایت آمازون سفارش دهید .
خیلی جالب است که تنها راه برای گرفتن یکی از این وسیله ها : بیایید یک amazon dot سفارش دهیم . من : حتما . من به الکسا میگویم وقتی خانه رسیدم یکی بگیرد .
اما وایت چرچیل ؛ مدیر محصول در کمپانی موبایل localystics ( و اولین بار کشف شده توسط CNET ) راهی پیدا کرد که میتوان با آن مستقیما از طریق اپلیکیشن موبایل آمازون این وسیله را خرید . با جستجوی Echo dot از طریق این اپلیکیشن ، این وسیله در بالای صفحه ی جستجو ظاهر میشود . شما سپس باید به دنبال گزینه ای در سمت راست بگردید تا آن را به کارت خریدتان اضافه کنید . سپس قادر خواهید بود تا آن را بخرید .
در حالیکه حرکت آمازون در سخت کردن پروسه ی خرید dot عجیب است اما معنی میدهد : این کار ، کاربران echo را با خریدن مستقیم محصولات از وسیله آشنا میکند ، و تعداد فروش محصولات را محدود. بنابراین آمازون میتواند محصولاتش را آزمایش کند و به خواسته ها پاسخ دهد . مشابها یک روش تنها با دعوت را به کار میگیرد ( و بعد یک لیست انتظار) برای کسی که آمازون اکو را زمانی که در سال 2014 معرفی شد میخرند .

برچسب هاAmazon Echo DotAlexa
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حالا Amazon Echo برای شما کتاب می خواند!