تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد

اینستامیک که لقب GoPro ی دنیای میکروفون ها را دارد، میخواهد خودش را با استاندارد های جدیدی برای ضبط صدا ثابت کند. اگر کمپین اندیگوگو اش خوب پیش برود، ممکن است به این هدف برسد. اینستامیک یک میکروفون گیره ای ( و گاهی آهن ربایی یا چسبی ) است که میخواهد جای میکروفون های دستی را مانند Iavalier بگیرد. شما میتوانید صدا را در 48khz/24-bit به حالت مونو یا دوئال با Go variant ضبط کنید و حتی یک نسخه ی حرفه ای است که به شما امکان ضبط استریو میدهد. اینستامیک پاسخ فرکانسی حدود 50 تا 1800 Hz دارد.


در کنار قدرتش در ضبط کردن، اینستامیک به خاطر بی سیم بودن و توانایی کنترل کردنش با یک اپلیکیشن است که خاص و تک است. یک فشار سریع برای روشن کردنش و بعد آماده ی ضبط کردن میشود. وقتی که میخواهید یک فایل ضبط شده را به دسکتاپ انتقال دهید، میتوانید با  USB و پورت های شارژ کردن این کار را انجام دهید. شما میتوانید تا 4 ساعت فایل های غیر فشرده را با اینستامتیک ضبط کنید.



Instamic Go  ضد قطرات آب است ولی نمیتوانید آن را در آب فرو ببرید. ورژن pro  ی آن ضد آب است و میتوانید تا عمق 5 متر در آب فرو رود. ما نسخه ای از اینسامیک را با سخت افزار بتا تست کردیم در حالیکه همه ی تعاریف گفته شده در مورد سرویس در اندیگوگو را ندارند (یا اپلیکیشین تلفن همراه هوشمند) ، صدایی که ما بر آن ضبط کردیم خیلی خوب بود. بعد از یک ضربه ی آهسته بر روی لگوی جلو ( دایره و تیر) ، ضبط کردن بلافاصله آغاز میشود و صداها را به آسانی میگیرد. تا زمانی که ما منتظر یک نرم افزار مقاوم تر قابل اطمینان تر هستیم، اینستامیک میتواند مورد علاقه ی فیلم برداران در دوره ی پریسکوپ باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین واقعیت مجازی GoPro Odyssey با قیمتی 15000دلار در نوامبر به بازار خواهدآمد