اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

معاون بخش بازاریابی جهانی فیسبوک کارولین اورسون، در مصاحبه ای با خبرنگار تلویزیونی شبکه بلومبرگ عنوان کرد:مدیر شبکه اجتماعی فیس بوک و شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرام در حال بررسی اختصاص بخشی از درآمد حاصله به عنوان پاداش به وبلاگ نویسان جهت تبلیغات در این شبکه ها هستند.
او گفت این کار سبب افزایش ابتکار عمل و تولید محتوای محبوب خصوصا در مورد زندگی بازیگران و افراد مشهور خواهد بود، همچنین پست هایی با خبرهایی معتبر از حوادث جهان ورزش و زندگی ستارگان می تواند مستحق دریافت پاداش از مسئولین این شبکه های اجتمایی شود.
نماینده شرکت با اشاره به اهمیت محتوای منحصر به فرد برای فیس بوک، اظهار داشت که فیس بوک این غول IT می خواهد به یک پرچمدار اخبار و بنگاه اطلاعاتی در دنیای مجازی بدل شود و از طرفی سبب ایجاد راهی برای کسب درآمد وبلاگ نویسان متخصص و جویای کار شود.

شرکت در تاریخ 31 می اعلام کرد؛ این اولین گام در جهت راه اندازی ابزارهای جدید، برای کسب و کار کاربران این شبکه اجتماعی خواهد بود و نویسندگان می توانند عوامل موثری در زمینه تبلیغات رسانه ای باشند.

این رسانه پیش تر گزارش داده بود قرار است به کاربران خود که بیش ترین پست ها را در صفحه کاربری خود به اشتراک می گذارند پاداشی اختصاص داده شود.

برچسب هاfacebookInstagram
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با خالق اینستاگرام ، Kevin Systrom آشنا شوید