اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۷ ارديبهشت

دو هفته‌ی پیش بود که TechCrunch خبر از ارائه‌ی قابلیتی شبیه به دانلود اطلاعات فیسبوک توسط اینستاگرم داد، در آن صورت اگر شما قصد دارید اینستاگرم را به مقصد یک شبکه‌ی به اشتراک‌گذاری عکس دیگر ترک کنید، می‌توانید به راحتی داده‌های خود را از این سرویس دریافت نمایید. و حالا TechCrunch خبر از عرضه‌ی این امکان به کاربران می‌دهد.
قابلیت جدید به کاربران اجازه  می‌دهد از عکس‌ها، ویدئوها، استوری‌های آرشیو شده، نمایه‌ها، اطلاعات، نظرات، و پیام‌های بدون زمان خروجی بگیرند، اگرچه ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد.
سخنگوی اینستاگرم گفت دسترسی به ابزار "Data Download" هم اکنون برای هر شخصی از طریق وب ممکن است، اما دسترسی iOS و اندروید هنوز به اتمام نرسیده است. دانلود شامل اطلاعات پروفایل، عکس‌ها، ویدئوها، استوری‌های آرشیو شده‌ی کاربر (موارد ارسال شده بعد از دسامبر ۲۰۱۷)، تنظیمات، لایک‌ها، اظهار نظرها، نام کاربری دنبال‌کنندگانتان، افرادی که شما آن‌ها را دنبال می‌کنید و مواردی دیگر است.
راه‌اندازی این ابزار برای اینستاگرم لازم است با قانون انتقال اطلاعات در قوانین حریم خصوصی GDPR اتحادیه‌ی اروپا که در تاریخ ۲۵ ماه می اجرا می‌شود، مطابقت داشته باشد. از طرفی این امتیازی منطقی برای اینستاگرم است، چراکه این شبکه تبدیل به شبکه‌ی اجتماعی غالب برای اشتراک‌گذاری عکس با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه