گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱ آذر

اینستاگرم با برنامه‌های خودکاری که افراد برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کنند، مقابله می‌کند. اینستاگرم از حساب کاربری افرادی که از این دسته برنامه‌های دنبال‌کننده، لایک، و اظهارنظر نامعتبر استفاده می‌کنند که برخلاف سیاست‌های آن است، حذف می‌شود. اینستاگرم به این کاربران پیام هشداری ارسال می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد رمز عبور برای قطع ارتباط با این برنامه‌ها را عوض کنند و به افرادی که استفاده از این برنامه‌ها را ادامه دهند اعلام می‌کند "ممکن است این بر روی استفاده‌ی آن‌ها از اینستاگرم  اثر بگذارد." از جمله پیام‌های هشدار این است که "احتمالا دسترسی به برخی قابلیت‌ها برای کاربر محدود می‌شود."
از طرف دیگر، اینستاگرم امیدوار است کاربران را از در اختیار گذاشتن جزئیات ورود به حساب کاربری‌شان به دیگر شرکت‌ها منصرف کند، چراکه این می‌تواند منجر به هک شدن آن‌ها شود یا اینکه به حساب‌شان هرزنامه ارسال شود.
فشار تازه برای اجرای سیاست‌های شرکت در پی تداوم تهدیدها از کمپین‌های ضد اطلاعاتی خارجی بر روی فیسبوک و اینستاگرم بود که برای قطب‌بندی جوامع و تاثیر بر روی انتخابات ایالات متحده‌ی آمریکا و خارج از کشور طراحی شده بود. فیسبوک پیش‌تر گفته بود حساب‌های ناموثق اغلب ریشه‌ی این کمپین‌ها هستند و این شرکت تنها در سه ماهه‌ی گذشته ۷۵۴ میلیون حساب تقلبی را حذف کرده است. متوقف کردن برنامه‌های اسپم می‌تواند جلوی سو استفاده‌ی آن‌ها از حساب‌های کاربران را بگیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه