اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد

اینستاگرم برای ارائه‌ی مکانی جهت ویدئوهای طولانی آماده می‌شود – رقیبی برای YouTube و به سبک Snapchat Discover. بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابعی متعدد، اینستاگرم فضایی اختصاصی با ویژگی نمایش‌های نوشتاری، موزیک ویدئو، و موارد بیشتر با ارائه در در فرمت عمودی، تمام صفحه، و با وضوح بالای 4K عرضه می‌کند. در این ارتباط اینستاگرم با ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی محبوب و تولیدکنندگان محتوا ملاقات کرده تا بفهمد چگونه کانال‌هایشان می‌توانند در این برنامه کار کنند. این برنامه قرار است در تاریخ ۲۰ام ژوئن رونمایی شود.
هر چند نباید انتظار Netflix Original یا سطح کیفیت HBO را داشت. یا اینکه، این "InstaGame of Thrones" نیست. در عوض، ویژگی جدید بیشتر متمرکز بر نوعی از ویدئوها است که از سازندگان فیلم‌های YouTube می‌بینید. فیلم‌هایی با مدت زمان ۵ تا ۱۵ دقیقه، فیلمبرداری شده با دوربین‌ها و نورپردازی مناسب اما نه مانند آنچه در تولیدهای انبوه هالیوودی دیده می‌شود. با ارائه‌ی قابلیت جدید، متوسط کاربران قادر به بارگذاری ویدئوهای طولانی مدت خواهند بود، فیلم‌هایی فراتر از محدودیت ۶۰ ثانیه‌ای که هم اکنون وجود دارد.
اینستاگرم در نظر دارد در نهایت به تولیدکنندگان و ناشران اجازه‌ی کسب درآمد از طریق این نوع ویدئوها را بدهد، اگر چه هنوز چگونگی کسب درآمد از راه آگهی‌های تبلیغاتی را نهایی نکرده است.
به لطف بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر، این بخش می‌تواند ابزار بازاریابی قدرتمندی برای تولید پول به طور مستقیم برای تولیدکنندگان باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه