اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

شایعات در مورد عملکرد بازنشر اینستاگرم چندین بار منتشر شده، و در هفته‌ی جاری The Verge دوباره گزارش کرد این شرکت در حال کار بر روی یک ویژگی نشر مجدد است. اینستاگرم در ابتدا گفته بود که هیچ اظهار نظری درباره‌ی این گزارش ندارد، اما حالا می‌گوید قصد ارائه‌ی چنین عملکردی ندارد. اینستاگرم به The Verge و TechCrunch گفته بود نه در حال آزمایش و نه در حال ساخت regram است.
پنج‌شنبه  The Verge گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد اینستاگرم بر روی ساخت روشی برای کاربرانش در به اشتراک‌گذاری راحت پست‌های دیگران در فید خودشان کار می‌کند. این ویژگی در منوی واقع در گوشه‌ی بالا سمت راست هر پست قرار می‌گیرد و به کاربران گزینه‌ای برای "اشتراک‌گذاری فید" می‌دهد. فردی آشنا به موضوع، اسکرین‌شات‌هایی از پست‌های به اشتراک‌گذاری با این ویژگی را در اختیار The Verge قرار داده بود که گویا در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار داشت.
اگرچه اینستاگرم هرگونه اقدام در این زمینه را رد کرد، اما این اولین‌بار نیست که شخصی شواهدی از آن را ارائه می‌دهد – The Next Web، نوامبر گذشته تصاویری از وقوع چیزی که ظاهرا یک دکمه‌ی regram داخلی بود را منتشر کرد. این شبکه‌ی اجتماعی، اوایل سال جاری، زمانی که به کاربران اجازه‌ی به اشتراک‌گذاری پست‌ها و سپس انتشار استوری‌های دیگران را در استوری خودشان داد، قدم‌هایی در جهت بازنشر برداشت.
حتی اگر این شرکت در حال حاضر بر روی این ویژگی کار نکند، بدان معنا نیست که این کار را هرگز نخواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه