اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

Instagram Stories یکی از محبوب‌ترین روش‌های به اشتراک‌گذاری محتوا بر روی این شبکه‌ی اجتماعی است، اما گاهی اوقات تصاویر و ویدئوها به اندازه‌ی متن‌های قدیمی عادی موثر نیستند.
اینستاگرم هم از این موضوع خبر دارد و حالا ویژگی جدیدی را تست می کند –"Type"– که به استوری‌های نوشتنی اشاره دارد. این ویژگی جدید به عنوان گزینه‌ی دیگری در پایین دوربین Stories و در کنار انتخاب‌های قدیمی دیگری مانند Boomerang و Rewind قرار دارد.
با گزینه‌ی انتخابی جدید شما می‌توانید از بین چندین فونت برای نوشتن انتخاب کنید، و اینستاگرم هم به طور خودکار یک پس‌زمینه‌ی عادی یا با طیف رنگی را بر می‌گزیند. به طور خلاصه، شما می‌توانید تصویری از خود را برای پس‌زمینه استفاده کنید، هر چند اینستاگرم برای تاکید بر متن یک فیلتر بر روی آن قرار می‌دهد.
سایت TNW ابتدا از این خبر در ماه دسامبر مطلع شد – در آن زمان ظاهرا استفاده از آن محدود به ژاپن بود – و حالا حداقل یک عضو اروپایی تیم TNW ان را بر روی دیوایس خود دارد.
در خبر دیگری آمده است که اینستاگرم در حال آزمایش قابلیت ارسال هشدار به کاربر هنگامی که شخصی از استوری اسکرین‌شات می‌گیرد، می‌باشد. قبل از این، شرکت این هشدارها را در زمان گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های مستقیم ارسال می‌کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه