اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

اینستاگرم پیام‌رسان شخصی خود را راه‌اندازی میکند. شرکت فیس بوک مالک شبکه اینستاگرم، شبکه اجتماعی برای انتشار عکس و ویدئو، در حال ساخت یک نرم‌افزار پیام‌رسان است.
بنابر گزارش‌های تازه که به وبسایت فناوری ورج درز کرده است، این پیام رسان تازه «تردز» (Threads) نام دارد و به عنوان اپلیکیشن همراه اینستاگرم عرضه خواهد شد.
این پیامرسان کاربران اینستاگرم را قادر خواهد ساخت تا علاوه بر توان تماس مکتوب با یکدیگر، اطلاعاتی نظیر مکان، عمر باطری، عکس و فیلم را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اگر یکی از اعضای حلقه دوستان کاربر اقدام به گذاشتن یک استوری کند، این استوری در تردز نیز به نمایش درخواهد آمد.
این اپلیکیشن که به منظور اشتراک‌گذاری اطلاعات با لیست «دوستان نزدیک» در اینستاگرام طراحی شده است، اکنون مراحل تست داخلی در فیسبوک را می گذراند. فیسبوک مدت‌هاست در صدد پایان دادن به سیطره اپلیکیشن رقیبش اسنپ چت در بازار شبکه‌های اجتماعی است.
اینستاگرم از اظهار توضیحات بیشتر درباره این اپلیکیشن تازه خودداری کرده است.
پیشتر در ماه مه اینستاگرم به کار بر روی پروژه پیامرسان «دایرکت» خاتمه داده بود. مسئولان در آن زمان اعلام کرده بودند که پیامرسان در مرحله تست رد شده است چرا که کاربران آزمایشی از اینکه باید برای فرستادن پیغام بین دو اپلیکیشن در رفت و آمد باشند ابراز نارضایتی کرده بودند.
پس از شکست آن پروژه، اینستاگرم اشتیاق خود را برای ساخت پیام رسان تازه از دست نداد و کارمندان این بخش در اوایل امسال به تیم مسنجر فیسبوک منتقل شدند تا تولید پیام رسان را در شرکت مادر، فیس بوک، به گونه‌ای متمرکزتر دنبال کنند.
هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار عمومی اپلیکیشن تردز مشخص نشده است.
مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک، در ماه مارس سال جاری گفته بود از نظر او اپلیکیشن‌های پیامرسان شخصی آینده این شرکت را تشکیل می‌دهند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه