گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ خرداد

TechCrunch گزارش می‌کند اینستاگرم اخیرا با برخی خبرنگاران نشستی داشته و درباره‌ی الگوریتمش توضیح داده و برخی داستان‌های ساختگی از اپلیکیشن‌اش را رفع کرده است.
این شرکت سه فاکتوری که عمدتا تعیین کننده‌ی چگونگی تنظیم فید هستند را معلوم کرد، این‌ها شامل علاقمندی‌های افراد بر اساس گذشته‌شان، چگونگی به اشتراک‌گذاری پست در زمان‌های اخیر، و تعداد دفعات ارتباط با افراد یا تگ شدن توسط فالوئرها بودند. فاکتورهایی دیگر که بر رتبه‌بندی فید افراد تاثیر می‌گذارند، تعداد دفعات بازدید از اینستاگرم، مدت زمان صرف شده در آن و تعداد افراد دنبال کننده، هستند.
با توجه به داستان سرایی‌ها درباره‌ی اینستاگرم، این شرکت می‌گوید گزینه‌ی زمان را در نظر نگرفته است اما به درخواست افرادی که از الگوریتم آن ناراضی هستند توجه می‌کند. علاوه بر این، اینستاگرم می‌گوید هیچ پستی را مخفی نمی‌کند، الگوریتم آن فرمت‌های ترجیحی عکس و ویدئو ندارد، فید آن‌هایی را که از Stories و Live زیاد استفاده می‌کنند را امتیاز نمی‌دهد و افرادی که پست‌های زیادی می‌گذارند، دچار افت اولویت نمی‌شوند. این شرکت همچنین افزود: اینستاگرم محدود کردن را انجام نمی‌دهد و تفاوتی در دسترسی بین حساب‌های شخصی و تجاری وجود ندارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه