پوشیدنی
مصطفی طبری۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد

انسان ها دستگاه های Fitbit و اپل واچ را در اختیار دارند و حالا وقتش رسیده تا حیوانات اهلی ما نیز از چنین امکاناتی بهره مند شوند. با Buddy قلاده هوشمند سگ آشنا شوید!
شرکت Squeaker در گذشته قلاده مجهز به LED با عنوان Poochlight را برای سگ ها ارائه می کرد تا در شب و محیط های تاریک امنیت داشته باشند. این شرکت حالا قلاده جدیدی را تولید کرده که می تواند فعالیت ها و مکان سگ شما را ردیابی کند.
این قلاده اکثر امکاناتی که در ردیاب های فیتنس انسانی وجود دارند، از قبیل ردیاب GPS، سنسور دماسنج، شتاب سنج، بلوتوث، باتری قابل شارژ و یک نمایشگر OLED را ارائه می کند.
تمام این امکانات در یک قلاده با طراحی مدرن و آینده نگرانه، ضدآب و مجهز به افکت های زیبای نوری جمع شده اند.
اپلیکیشن رابط این دستگاه برای اندروید و iOS موجود بوده و به صاحب حیوان اجازه می دهد تا یک محدودیت برای فعالیت های سگ تعیین کند تا در صورتی که سگ از آنها فراتر رفت، باخبر شود. در کنار این اپلیکیشن، Buddy همچنین از یک پایه مجهز به وای فای بهره می برد که در صورت خارج شدن سگ از محدوده تعیین شده، با هشدارهای نوری شما را مطلع می کند.


اگر اپل واچ دارید، می توانید از اپلیکیشن مخصوصی استفاده کنید که به شما اجازه کنترل سیستم نورپردازی Buddy و ردیابی فعالیت های سگ‌تان با استفاده از اپلیکیشن Health اپل را می دهد.
شاید این همه نظارت بر روی یک سگ اهلی از نظر شما زیاده روی باشد، اما بد نیست بدانید که در حال حاضر افرادی وجود دارند که به علت سهل انگاری مجبور به پرداخت هزاران دلار هزینه جهت عمل های جراحی بر روی سگ‌شان شده اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک برنامه ای برای انتشار اپلیکیشن Apple Watch ندارد