سرگرمی
مصطفی طبری۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ خرداد

کمپانی AKA، که در زمینه زبان طبیعی و یادگیری ماشین ها فعالیت می کند قصد دارد با پروژهای با عنوان Musio، روبات هایی بسازد که واقعا می توانید با آنها صحبت کنید.
تیم AKA در هفته گذشته یک روبات بر پایه اندروید را در معرض نمایش گذاشتند. همانطور که در ویدیوی منتشر شده می بینید، Musio می تواند یک مکالمه معمولی را انجام دهد و علاوه بر این برایتان جوک های شنیدنی تعریف کند و با استفاده از ارتباط بلوتوثی با دستگاه های هوشمند کارهای جالبی انجام دهد. خب حالا چه نیازی به این روبات هست؟ علاوه بر تازگی و لذت بخش بودن صحبت با این روبات، از آن می توان برای یادگیری و تمرین زبان انگلیسی یا سایر فعالیت های آموزشی و همچنین کنترل دستگاه های هوشمند خانگی نیز استفاده کرد.


البته Musio هنوز در مراحل اولیه به سر می برد و مکالماتی از پیش تعریف شده را انجام می دهد. اما ژاکوب برادشر زبان شناس وعده داده که این روبات در سال آینده عرضه شده و کاملا تعاملی خواهد بود.
AKA هم اکنون توسط کمپینی که از سوی Indiegogo راه اندازی شده به دنبال جذب سرمایه است. این شرکت قصد دارد نسخه " simple brain" یا با هوش معمولی را با قیمت 99 دلار عرضه کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازنده فیلم نیمه کوتاه جنگ ستارگان میخواهد جمعیت برای بازسازی فرشته سیاه پول پرداخت کنند