تکنولوژی
مصطفی طبری۲۳:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد

شارژرهای پرتابل برای مواقعی که تمام روز را بیرون از منزل یا محل کار خود سپری می کنید بسیار خوب هستند. اما برخی از شارژرها بزرگ بوده و سنگین هستند و به همین علت حمل کردن تمام مدت آنها نمی تواند گزینه ایده آلی باشد. اینجاست که Nipper خودش را نشان می دهد. نیپر یک پروژه کیک استارتر است که توسعه دهندگانش ادعا می کنند این کوچکترین شارژر موبایل جهان است.


همانطور که از تصویر میتوان دریافت، Nipper به اندازه ای کوچک است که می توان آن را به یک جاسوییچی وصل کرد. اما چگونه این شارژر کوچک می تواند گوشی شما را شارژ کند؟ در کمال تعجب Nipper از باتری های لیتیوم یونی که در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد، بهره نمی برد و در عوض از یک جفت باتری معمول AA برخوردار است.


بدین ترتیب در مواقعی که به شدت نیازمند شارژ باتری گوشی تان هستید، می توانید خیلی راحت به یک سوپرمارکت یا فروشگاه مراجعه کرده و یک جفت باتری AA ارزان قیمت را تهیه کنید و باتری گوشی خود را تا حد قابل قبولی شارژ نمایید. به گفته توسعه دهندگان این پروژ]، نیپر می تواند با یک جفت باتری AA گوشی شما را تا حدی شارژ کند تا قادر به انجام 3 ساعت مکالمه باشید.
البته Nipper ایده خیلی جدیدی نیست، سال گذشته نیز دستگاه مشابه ای با عنوان Oivo را داشتیم که با استفاده از همین نوع باتری گوشی های هوشمند را شارژ می کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
ali
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ اسفند
چگونه این دستگاه رو ساختند تا ما هم بسازیم
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به‌روزرسانی Samsung برای Note 7 تنها ۶۰ درصد باتری را قابل استفاده می‌کند