تکنولوژی
مصطفی طبری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

پروژه طراحی یک لرزشگیر با نام Slick تنها پس از 12 ساعت توانست در وب سایت Indiegogo به 50 هزار دلار سرمایه مورد نظرش دست پیدا کند! سازندگان این لرزشگیر که در مجموع 63 هزار دلار سرمایه را جذب کرده اند و این در حالی است که کمپین آنها در وب سایت مذکور 45 روز دیگر هم ادامه دارد. اما SLICK چیست و چرا تعداد زیادی از کاربران تمایل دارند هر چه زودتر تولید شود؟


اسلیک در واقع یک لرزشگیر برای دوربین گوپرو می باشد که ویدیوهای اکشن شما را روان تر از گذشته می کند. SLICK با استفاده از یک موتور حرکات و لرزش های مختلف دوربین را شناسایی کرده و سعی می کند یک مکانیزم لرزشگیری کارآمد را برای ارائه نتایج هر چه بهتر ارائه دهد. به علاوه SLICK ضد آب، جمع و جور و دارای یک باتری قابل تعویض با شارژدهی 2 ساعت است.
برای استفاده از این لرزشگیر کافیست آن را به یک دوربین گوپرو متصل کرده و سپس آن را در گیره یا محفظه مخصوص GoPro (انواع مختلف پشتیبانی می شود) قرار داده و از جادوی SLICK لذت ببرید.


این لرزشگیر با تمامی دوربین های گوپرو شامل مدل های 3، 3+، 4 و 4 Session سازگاری دارد. تیم طراح این لرزشگیر، ویدیویی از عملکرد آن را منتشر کرده اند که پیشنهاد می کنیم حتماً آن را تماشا کنید، چرا که تفاوت فوق العاده چشمگیر است.
اگرچه تمامی نسخه های اولیه از این لرزشگیر پیش فروش شده اند، اما با حمایت از کمپین آن در Indiegogo می توانید از تخفیف های خوبی بهره مند شوید. در این صورت شما SLICK را با قیمت 229 دلار دریافت می کنید، در صورتی که در زمان عرضه عمومی این قیمت به 279 دلار افزایش پیدا می کند. همچنین اگر از پروژه حمایت کنید می توانید دو لرزشگیر را با قیمت 429 دلار و پنج عدد را با قیمت 1049 دلار تهیه کنید که عالی است.
البته این یک گجت ارزان قیمت محسوب نمی شود، اما به هر حال کیفیت فیلم های ضبط شده با گوپرو را به شدت افزایش خواهد داد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین واقعیت مجازی GoPro Odyssey با قیمتی 15000دلار در نوامبر به بازار خواهدآمد