تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

سیستم کرایه ی کوتاه مدت اسکوترهای جدید، راحت تر و جالب تر برای راندن به نظر می رسند.
اسکوترهای قرمز Scoot ، اغلب در خیابان ها و ترافیک سانفرانسیسکو دیده می شوند که مانند ارتش کوچک         مورچه های سرخ به این طرف و آن طرف می روند و البته به روزتر می شوند. نه تنها اسکوترهای کرایه ای در حال بزرگتر شدن هستند، بلکه ظاهر آن ها بسیار بهتر از موتورهایی هستند که این شرکت اخیرا به بازار عرضه کرده است.


Scoot امروز اعلام کرد که با Mahindra در حال همکاری هستند تا اسکوترهای الکتریکی GenZe 2.0 را به                خیابان های سانفرانسیسکو عرضه کنند. موتورهای بزرگتر به مدلهای پیش فرض و زودگذر در کنار موتورهای رایج Cargo تبدیل می شوند که قابل استفاده نیز باقی می مانند. معاون رئیس Scoot fleet ، مایک والتمن در مصاحبه با Engadget اعلام کرد " برای ما، موتورهای کلاسیک، تا مدت زمان بسیار طولانی، به خوبی کار کرده اند." "اعضای تیم ما عاشق آن ها هستند و ما نمی خواهیم که آن ها را کنار بگذاریم."
اسکوترهای جدید، بخشی از توسعه ی ادامه دار این شرکت محسوب می شوند. والتمن اعلام کرد که Scoot، 100 عدد از دوچرخه های جدید مدل GenZe را هر ماه به مجموعه ی خود اضافه خواهد کرد. هدف آن در حال حاضر، پاسخ دادن به تقاضای مناطقی از شهر است که پیش از این و اخیرا نیز به ارائه ی محصولات به آن ها می پرداخته اند.


والتمن همچنین به این نکته اشاره کرد که Mahnidra’s Ann Abor و کارخانه ی میشیگان تمایل دارند تا با Scoot کار کنند تا بتوانند به اصلاح موتورها در کارخانه بپردازند زیرا مشخصات Scoot به عنوان کلید اصلی در                            تصمیم گیری های شرکت به منظور کنار گذاشتن تولیدکنندگان چینی اسکوتر که قبلا از آنها استفاده می کرده اند، محسوب میشود. او اعلام کرد " آنها نزد ما آمدند، آیینه ها را دستکاری کردیم و سپس امتحانی سوار آنها شدیم".


این تغییرات چیزی بیش از اضافه کردن یک لایه رنگ قرمز است. مدل GenZe از Scoot از زمانی که ما در CES به صورت امتحانی سوار آن شدیم، با اصلاحات و تغییرات فراوانی روبرو شده است. فرمان آن پایین تر آمده است. مخزنی که در زیر صندلی قرار دارد برای راننده قابل دسترس نیست و صفحه ی نمایش لمسی جایگزین یک پایه برای تلفنهای هوشمند شده است. به علاوه، این موتورها به کمک اپلیکیشن خاموش و روشن میشوند. و برای اینکه از دزدیده شدن آنها جلوگیری شود، این موتورها از یک پایه ی نوآورانه برای قفل شدن نیز برخوردارند.


ما یکی از موتورهای GenZe را برای یک دور امتحانی سریع در سانفرانسیسکو سوار شدیم و سپس در همان لحظه متوجه شدیم که از صندلی بسیار راحت تر و کمی بالاتر نسبت به مدل کلاسیک آن برخوردار است. ویژگی دوم بسیار کمک کننده است زیرا در زمان ترافیک میتوانید نسبت به وسایل نقلیه ی دیگر دید بیشتری داشته باشید. همچنین مخزن آن از یک پوشش بالایی نیز برای قرار دادن کلاه ایمنی برخوردار است که فضای بیشتری را برای ذخیره کردن وسایل ایجاد کرده است. همچنین به صندوق آن به خوبی شکل داده شده است به طوری که وقتی تکیه می دهید ستون فقرات شما را نوازش می کند.
این اسکوتر جدید امروز به Fleet اضافه خواهد شد. در روز دوشنبه، به عنوان بخشی از رفت و آمد صبحگاهی و عصرگاهی از آن استفاده می شود و بنابراین رد قرمزی در ترافیک سانفرانسیسکو از کنار ماشین ها خواهد گذشت. اما حداقل زمانی که آن ها در ترافیک ایستاده باشند به خوبی و زیبایی دیده می شوند.

برچسب هاScoot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

scoot اجاره ی ماشین های الکتریکی را راه اندازی کرده و برای گسترش شهر دوم برنامه ریزی میکند