تکنولوژی
مصطفی طبری۹:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور

اگر مانند بسیاری از کاربران اکثر اوقات فراموش می کنید که کابل و شارژر آیفون خود را از منزل یا محل کار خود به همراه بیاورید، این نوآوری کوچک می تواند به کمک شما بیاید. Titan Loop MFi-certified Lightning Cable نام کابلی است که با قیمت 19.95 دلار می توانید آن را خریداری کنید.


این کابل را در حالت جمع شده می توانید به راحتی بر روی کمربند، بند کیف و یا جاکلیدی خودتان نصب کنید، بنابراین هیچ وقت آن را فراموش نخواهید کرد. زمانی شارژر را باز کنید، طول آن تنها در حدود 23 سانتی متر می شود که اندازه ای مناسب محسوب شده و ضمن راحتی شارژ کردن با آن، از گره خوردن های اعصاب خوردکن نیز جلوگیری می کند. بدنه این کابل از فولاد صنعتی مستحکم ساخته شده و بنابراین می توان آن را در هر جایی به همراه داشت.


همچنین اگر می خواهید در هنگام سفر از یک منبع پشتیبان برای شارژ دستگاهتان بهره مند شوید، Twist Plus+ World Charging Station می تواند گزینه مناسبی باشد. با این شارژر می توانید مک بوک خود به علاوه چهار دستگاه دیگر که با پورت USB متصل می شوند را بصورت همزمان شارژ کنید. این شارژر با پریزهای برق بیش از 150 کشور جهان سازگاری دارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

iPhone 6s تا حد قابل توجهی ضد آب است!