تکنولوژی
رضا رزمی۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت

اگر بخواهیم نگاهی به لیست نوآوران تکنولوژی بیندازیم، نام نبردن از طراح انگلیسی کمپانی اپل غیر ممکن خواهد بود و نمی توانیم به سادگی از نام و کارهای او عبور کنیم. او که لقب Sir، که یکی از بالاترین القابیست که توسط ملکه انگلستان به افراد مهم داده می شود را یدک می کشد، کسی نیست جز Sir Jony Ive ، با هم نگاهی خواهیم داشت به خلاصه فعالیت های او.
Jony Ive یکی از بهترین طراحان حال حاضر کمپانی اپل و دنیاست، او 48 ساله است و ردپای طراحی او را می توانید در iMac، iPod ، iPhone ، iPad ، Apple Watch مشاهده کنید. قطعا مهندسان درخشان و با استعداد دیگری  Cupertino حضور دارند اما نمی توان تاثیر Jony Ive در ایجاد رابطه بین طراحی و عملکرد را نادیده گرفت و همین امر باعث ساخت محصولات بزرگی می شود که نه تنها فروش خوبی را در بازار به خود می بینند بلکه محصول نهایی مورد تایید و خوبی در زمینه طراحی و عملکرد به دست کاربران می رسد.


ساعت اپل یکی از آخرین شاهکارهای طراحی او می توان نام برد و یا او را تاثیر گذار ترین طراح درباره این محصول دانست. جانی ایو 48 ساله، طراح خوش ذوق و سلیقه بریتانیایی، نقش بسیار مهمی را در زندگی در حال حرکت ما با تکنولوژی بازی کرده است.
او کار خود را به عنوان طراح در شرکت Hoxton آغاز کرد و پس از چند سال به اپل آمد تا بر روی پروژه نسل دوم Apple Newton کار خود را آغاز کند.
اولین بار او توانست با طراحی iMac نظر ها را به خود جلب کند و پس از استیو جابز رد پای او کم کم در تمامی محصولات قابل مشاهده است.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد