تکنولوژی
الناز فرجی۰:۲۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر

به نظر میاید به هر دفتر کاری که وارد میشوید حداقل یک یا دو میز ایستاده آن اطراف میبینید . تحقیقات نشان میدهند که برای کسانی که در دفاتر کار میکنند تغییر از حالت نشسته به ایستاده در طول روز بسیار برای سلامتی مفید است . اما کسی که از میز ایستاده استفاده کرده میداند که ایستادن طولانی بدون حرکت میتواند باعث خشکی در پاها ، قسمت پایینی کمر و گردن شود . اینجاست که wurfboard وارد میشود ، سطحی قابل تطبیق و تازه برای صندلی های ایستاده . سطح صاف این تخته زیر وزن شما تغییر میکند تا زیرتان حالت بالشتک داشته باشد و از گرفتگی جلوگیری کند . در زمان نوشتن این مطلب ، در صفحه ی کیک استارتر - که هدفش در آن جمع کردن 100000 دلار تا چهارم ژانویه است - تقریبا 9000 دلار جمع کرده است .


مارک پابلیکاور ، سازنده ی wurf board به mashable گفت که هدف این محصول این است که مردم را وادار به حرکت کند و کاری کند  که افراد از بدنشان در طول روز کار بکشند یا حداقل زمانی را بایستند . پابلیکاور رئیس کل کمپانی ترامپولین jumbsport ایده ی wurfboard را بعد از اینکه شرکت میزهای نشسته را برای دفترش خرید ، توسعه داد . پابلیکاور گفت " مردم اعتراض کردند که نمیتوانند تمام روز را روی زمین سخت بایستاند ، بنابراین من تشک های مخصوص ضد خستگی را پیشنهاد کردم . وقتی شروع به فکر کردن در مورد این مشکلات کردم ، متوجه شدم که پاشنه های پاهایم در تشک فرو میروند و باعث قفل شدن زانو هایم میشوند و این مسئله به مرور باعث سفتی پاهایم شد و اثر بدی روی شیوه ی ایستادنم گذاشت . مشخص شد که این تشک های ضد خستگی ,مخصوص زمانی است که مردم دائم حرکت میکنند نه اینکه مانند ما پشت میزهای ایستاده ثابت باشند ."


پابلیکاور ابتدا میخواست سطحی شبیه ترامپولین بسازد اما روی برنامه اش کار کرد تا لبه های انعطاف پذیر و منحنی تخته های موج سواری را منعکس کند که به شخص این امکان را میداد تا با پاهایش تخته را کنترل کند . بعد از چهارده نمونه ی اولیه ی دیگر ، wurf board به وجود آمد - یک وسیله ی قابل انعطاف و هماهنگی که میتواند محکم باشد و پشتیبانی کند یا نرم و فنری باشد . این تخته ی سبک وزن که دو اینچ  از زمین بلند میشود از PVC بافتنی و از همان جنسی ساخته شده است که برای ساختن تخته های قابل باد کردن پارو استفاده میشود . میتوان آن را با پا حرکت داد اما به زمین گیر میکند بنابراین کاربران سر نمیخورند .
پالیکاور میگوید : " ما باید این جنس ها را بازسازی میکردیم تا قدرت و دوامش را برای سالها استفاده توسعه بخشیم و انتظار داریم که مانند تشک ایستاده در دفاتر دیده شود و مانند وسیله ی ورزش پشت میز عمل کند. در واقع ارزش این فرایند, جنس و ماده آن چهار برابر یک جفت کتانی مخصوص دویدن است . دوندگان جاده در شش ماه از طریق این کفش ها وزن کم میکنند  اما تخته های ما نیاز به سالها استفاده دارند . پابلیکاور میخواست که wurfboard  مانند جایگزین یک میز تردمیلی عمل کند  . بنابراین تیمش  ورزشهای پشت میز و حرکات کششی برای ورزش های مختصر طول روز را هم توسعه دادند که میتواند در بدست آوردن انرژی و چابکی کمک کند . طراحی این تخته شبیه the level  است، دستگاهی 269 دلاری که طراحی شده بود تا ایستادن پشت میز را آسان تر کند . در حالیکه هر دو محصول شبیه تخته های موج سواری طراحی شده اند ،the level نیازمند تغییر دائم وزن است تا متعادل بماند .
wurfboard در سه سایز مختلف آماده است : کوچک ، متوسط و بزرگ . این تخته ها به ترتیب 190، 230و 280 دلار خواهند بود و حمل و نقلشان در آمریکا از ژانویه و در سطح بین الملل در فوریه شروع خواهد شد . البته این به قیمت بالای سرمایه گذاری در میزهای ایستاده اضافه میشود که هر کدام 400 تا500 دلار هستند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه عکسهای زنده ی iPhone را به هنر های زیبا تبدیل کنیم ؟