پوشیدنی
مصطفی طبری۷:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر

جواهرات گران قیمت را فراموش کنید، حالا می توانید خودتان انگشتر و دستبندهای زیبا را تولید کنید!
یک استارتاپ با عنوان Trove به شما اجازه می دهد یک جواهر را طراحی، مدل اولیه آن را با پلاستیک چاپ و سپس آن را با فلز دلخواهتان چاپ کنید.
برایان پارک که سابقاً مدیر محصولات Zynga بود، پس از اینکه به فناوری چاپ سه بعدی علاقه مند شد یک کمپانی را تاسیس کرد. وی به دنبال راهی آسان بود تا مشتریان بتوانند محصولات خود را سفارشی کنند.
در سایت این استارتاپ 25 مدل مختلف در هر بخش(انگشتر و دستبند) وجود داشته و کاربران می توانند با توجه به امکانات موجود، آنها را سفارشی کنند. برای مثال شما می توانید میزان خم یا کشیدگی را طبق سلیقه خود تغییر دهید.
پارک می گوید "امیدوارم بتوانیم تجربه ای آسان را به کاربران ارائه دهیم تا بتوانند بدون نیاز به مهارت های اولیه، هر چیزی که دوست دارند را با متریال های مختلف و بصورت سه بعدی چاپ کنند."
تمام کارهایی که طراحی می کنید در حساب کاربری شما ذخیره شده و می توانید مانند بوردهای Pinterest یک کلکسیون از آنها را داشته باشید. شما می توانید طراحی های دیگران را نیز ببینید، آنها را آپدیت و یا خرید کنید.


اگر از طراحی خود مطمئن نیستید و یا می خواهید آن را از نزدیک ببینید، Trove برای شما یک نمونه پلاستیکی را ارسال می کند. شما سپس می توانید طرح خود را با متریال های مختلف از برنز تا طلای 18 عیار خریداری کنید. اگر از خرید منصرف شوید، هزینه اندکی برای استفاده از این سرویس پرداخت خواهید کرد.
تیم Trove قصد دارند در آینده سایر جواهرات شامل گردنبند، لوازم خانگی، پوشاک و لوازم جانبی را نیز به این سرویس اضافه کنند.
پارک توضیح می دهد"چاپ سه بعدی هر کسی را قادر می سازد تا محصولات را سفارشی کند، به علت اینکه سفارشی کردن یک محصول به مراتب به صرفه تر است."
اما قیمت این جواهرات از 60 دلار برای یک انگشتر برنزی تا 3000 دلار برای یک دستبند با طلای 18 عیار متفاوت می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کفش جدید نایک بطور خودکار با سایز پای شما هماهنگ می شود