ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از بررسی مشکلات ارتباطی زائران امام حسین (ع) در ایام منتهی به اربعین خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسین فلاح جوشقانی گفت: پیش از ایام اربعین وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و تقویت سیگنال آنها، پایش طیف فرکانسی به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیوئی، وضعیت سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی به طور مستمر انجام شده بود تا هموطنان ما مشکل ارتباطی نداشته باشند. 
وی افزود: متاسفانه علیرغم هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات عراق، امکان ایجاد شبکه ی وای فای به دلیل عدم همکاری طرف عراقی فراهم نشد و به همین دلیل زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا به سرویس وای فای دسترسی نداشتند. 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه ی برخی از زائران از عدم کیفیت مناسب خدمات و اتمام سریع بسته‌های خدماتی اپراتورهای عراقی در ایام اربعین اظهار کرد: به منظور پیگیری مشکلات ارتباطی به وجود آمده از رگولاتوری عراق دعوت کرده‌ایم تا با حضور در ایران و برگزاری جلسه ی مشترک برای بررسی و رفع مشکلات مذاکره کنیم. 
وی افزود: امیدواریم با مذاکرات پیش‌رو و رفع مشکلات احتمالی، با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم در اربعین سال آینده امکان ارایه ی خدمات مطلوب‌تر برای زائران را فراهم کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه